Hej derude, Jeg søger en som kan lave en website til mit produkt med tilhørende shop. Jeg har nogle krav til denne shop, bla: Der skal kunne være en blog samt mulighed for at oploade videoer fra fx vimeo eller youtube Mulighed for flere produktbilleder under produktet --> evt zoomeffekt Mulighed for selv at indsætte produktbilleder samt produktbeskrivelser Mulighed for at dele med FB, Twitter osv -- også i bloggen. Jeg har lavet udkast til websitet grafisk, men der må self gerne komme eget præg samt evt rettelser osv Nu er virksomheden rimelig ny og pengene rimelig få, så et godt tilbud vil bestemt ikke gøre noget ;-) Jeg tænker evt Wannafind, da jeg syntes at de har nogle gode features i deres 'pakkeløsninger'. Håber der sidder en derude og tænker: dette er en opgave jeg kan klare :-) |
Website/shop søges!
- 1
Hejsa Kan du sende dit udkast til design? Mvh Mikael |
Jeg kan snilt hjælpe dig med opgaven. Send mig en pm eller mail på mig@renesejling.dk med dit layout forslag samt evt budget. Så finder vi sikkert på noget. Du kan se min hjemmeside med hvad jeg har lavet før. Tjek banneret herunder. Ha en god weekend :) |
Hej Jeg kan godt hjælpe med udvikling af din nye side – vi har et lille team bestående Vi kan levere en super side bygget på Opencart som efter vores mening er et af de Hvis du vil se nogle af de sider som vi har lavet, er du mere end velkommen til at Prisen kan vi tale om når vi ved lidt mere om omfanget. For mere information er du velkommen til at kontakte mig på amino@designheroes.net eller på Med venlig hilsen Morten |