Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg flere tilmeldt nyhedsbrevet?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 19:14
Hejsa Lånelisten

En god ide vil være at indsætte tilmeldingsformularen på lånelistens forside - og dermed er chancerne for at flere af de besøgende tilmelder sig dit nyhedsbrev!

Ellers må du ud og markedsføre din konkurrence på diverse konkurrencesites.

Dog giver dette ikke nok til at tjene noget seriøst, med mindre konkurrencen har en SUPER og uset præmie.

Så du er nok nødt til at betale dig fra det, hvis det skal være seriøst :)

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Slangerup
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 31
Fra  Skrevet kl. 21:10
Hej,

Hvis du er villig til at betale lidt for nyhedsbrevsmodtagerne, så vil jeg foreslå, at du kontakter et eller flere af de eksisterende annoncenetværk, f.eks. Brand2Brand, Adfair, Euroads, MikkelsenMedia, viser dem siden og høre hvad de skal ha'' pr. lead/nyhedsbrevmodtager.

Jeg kan se på dit website, at du selv er partner og har en annonce fra MikkelsenMedia, så du kan eventuel ta'' en snak med Martin derfra og høre hvad der er af muligheder.

De vil højst sandsynligt kunne levere x tusinde nyhedsbrevmodtagere á x kr. pr. stk., men man kan altid stille spørgsmål om kvaliteten heraf, da det 9 ud af 10 gange er konkurrencen som er trækplastret.

Håber du kunne bruge min feedback til noget.

De bedste hilsner

Claus

Claus Jesper Jensen Entusiastisk iværksætter indenfor rejse, medie- og mobilebranchen

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 21:52
Ud over den fine lokkemad vil jeg nok foreslå at du reklamerer lidt mere direkte for indholdet af dit nyhedsbrev. Som det er lige nu er det lidt svært at se hvad man helt præcist får i dit nyhedsbrev som man bare ikke kan undvære. Jeg har ikke tal på hvor mange nyhedsbreve jeg får (som jeg selv har tilmeldt mig), men som jeg ikke får læst. Min pointe er, at der er mange der fisker efter os forbrugeres tid - og derfor skal der nok mere end en Ipod nano til at overbevise om, at dit nyhedsbrev er værd at læse på længere sigt.

Et eksempel kunne være at smide en lille bitte del af indholdet ud på siden. F.eks det bedste sparetips fra sidste nyhedsbrev eller uddrag af artikler eller hvad der nu er med i nyhedsbrevet.

tænk AIDA modellen:
Attention -> Ipod
Interest -> Indhold / Konkurrence
Desire -> Relevant indhold for den enkelte bruger
Action -> Forhåbentlig en tilmelding :)

ps.. det har været en lang og våd pinse, så beklager eventuelle stavefejl/tyrkfejl og lign :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)