Jeg ved ikke, om jeg bare var uheldig, men jeg oprettede mig som ny bruger og kom ind på en side, hvor jeg kunne uploade en avatar. Så knækkede filmen fuldstændig. Jeg kunne godt vælge et foto fra mit skrivebord, men da jeg klikkede "næste", blev billedet hvidt og der skete ikke en s.k.i.d. mere! Efter noget tid, gik jeg tilbage til forsiden og søgte at logge ind, men blev afvist! Der stod noget foroven om aktivering af kontoen, så jeg tjekkede min inbox, men der var ingen email om aktivering. Jeg anbefale jer at skrive, at der skal en aktiveringsemail, når man registrerer sig som ny bruger. Jeg kan se nede i højre hjørne, at der er adskillige medlemmer, som har et foto som avatar, så det kan åbenbart lade sig gøre. Ved ikke, hvad jeg gjorde galt. Jeg bruger Google Chrome på XP... Et andet spørgsmål, lige efter jeg havde registreret mig, kom der en side, hvor der var forskellige profil-niveauer. For standard-profilen, som er gratis, stod der "1 event". Hva' betyder det? Betyder det, at jeg kun kan oprette een eneste event som bruger, eller betyder det, at jeg kun oprette een event ad gangen, så den første skal slettes, før en ny kan oprettes? |
Poul Madsen:Jeg ved ikke, om jeg bare var uheldig, men jeg oprettede mig som ny bruger og kom ind på en side, hvor jeg kunne uploade en avatar. Så knækkede filmen fuldstændig. Jeg kunne godt vælge et foto fra mit skrivebord, men da jeg klikkede "næste", blev billedet hvidt og der skete ikke en s.k.i.d. mere!
Efter noget tid, gik jeg tilbage til forsiden og søgte at logge ind, men blev afvist! Der stod noget foroven om aktivering af kontoen, så jeg tjekkede min inbox, men der var ingen email om aktivering. Jeg anbefale jer at skrive, at der skal en aktiveringsemail, når man registrerer sig som ny bruger.
Jeg kan se nede i højre hjørne, at der er adskillige medlemmer, som har et foto som avatar, så det kan åbenbart lade sig gøre.
Ved ikke, hvad jeg gjorde galt. Jeg bruger Google Chrome på XP...
Et andet spørgsmål, lige efter jeg havde registreret mig, kom der en side, hvor der var forskellige profil-niveauer. For standard-profilen, som er gratis, stod der "1 event". Hva' betyder det? Betyder det, at jeg kun kan oprette een eneste event som bruger, eller betyder det, at jeg kun oprette een event ad gangen, så den første skal slettes, før en ny kan oprettes?
Fedt du vil oprette en bruger. Når du indtaster dine oplysninger: Fornavn, efternavn, email, adgangskode osv. og trykker næste, vil du blive bedt om at tjekke din email for et aktiveringslink, denne email har det med, af en eller anden årsag at havne i spam (uønsket post) hos nogen. Hvis aktiveringslinket ikke er der, må du meget gerne skrive tilbage, for så er der gået noget helt galt.
Den side du hentyder til, med forskellige profil niveauer, forstår jeg ikke hvorfor du kommer ind på. Har lige oprettet en test bruger og der var ikke nogen problemer, kan være du har været uheldig :)
Nikolas