Hej aminoer Jeg har længe gået med tanken om at starte en entreprenør virksomhed, eller ihvertfald starte med noget derhenad:) ideen er på længere sigt at det skulle blive en virksomhed der kunne levere en totalt entreprise inden for byggebranchen Tømrer, Murer, Maler, Vvs, Elektriker? Jeg har også gået lidt med tanken omkring solceller som jeg forventer bliver ENDNU større end det er nu, når led-panelerne bliver billigere! generelt bare grøn energi til huse! Jeg har mange forskellige ideer inden for bygge branchen. jeg har selv erfaring inden for branchen da jeg har sat lejligheder og huse i stand og har været med indeover elektriker, murer, vvs, maler, tømrer arbejde og jeg har stået som leder/ejer projektorne fra start til slut. Så jeg er blevet lidt bidt af at se noget blive revet ned og bygget op igen:) Jeg søger derfor en håndværker der evt har et firma eller overvejer og starte et, og som går med nogle af de samme ideer? høre jeg gerne fra dig skriv på mail Flemmingkallesoee@gmail.com eller ring 51235824 Jeg kommer fra Aarhus området:) Alt kan lade sig gøre! Mvh Flemming FK Jensen |
Mail afsendt (: