Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt regnskabsprogram for iværksættere

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

For få dage siden, slog vi dørene op for et nyt og innovativt online regnskabsprogram ved navn Dynaccount. Systemet skal, i fremtiden, hjælpe iværksættere med, at få fuld kontrol og overblik over økonomien i virksomheden. Det giver nemlig overskud i mere end én forstand.

Brugeren i fokus

Dynaccount er udviklet af iværksættere, til iværksætte. Det betyder, at der er fokus på funktionaliteten og specielt brugervenligheden i systemet. Det er vigtigt, at opbygningen er så logisk som muligt, da udfordringen er, at økonomistyring hurtigt kan blive for avanceret. Løsningen er, at bruge timerne det tager at lære eller sende det hele videre til din revisor eller bogholder. Uanset hvad er det en dyr løsning og du mister selv det økonomiske overblik i virksomheden.

Overskueligheden gør det lettere

For at du, som iværksættere, kan få det optimale ud af Dynaccount, har vi fokuseret meget på de daglig opgaver med bogføring, lagerstyring, fakturering mv. og de ressourcer der bruges her. For at systemet bliver så effektivt og overskueligt som muligt, har systemet fået en meget ”flad” struktur. Det betyder i al sin enkelthed, at lige meget hvor i systemet du befinder dig, er næste funktion aldrig mere end to klik væk.

Du skal være sikker i dit valg

Alle nye brugere får de første 2 måneder gratis og uforpligtende. Du har altså 2 måneder, hvor du kan prøve Dynaccount af og sikre, at vi lever op til dine behov.

Kom ind og besøg os på Dynaccount.com, opret din virksomhed og du er i gang på et øjeblik. (psst… du kan også prøve en live demo på vores forsiden! Det kræver ikke login)

Læs mere og prøv Dynaccount her

De af jer, som vi var så heldige at få besøg af på iværksættermessen i Køge den 24. maj, fik en lille forsmag på Dynaccount og vi håber, at alle vil tage lige så godt imod os som I gjorde. Det var en stor dag!

De bedste hilsner

Thomas Holst Frederiksen

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:59

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 107
Fra  SuitZoo Skrevet kl. 13:03

Jeg synes det ser MEGET fornuftigt ud!

Det er let at finde rundt på Jeres hjemmeside og designet sidder lige i øjet.

Derudover synes jeg, det er en god idé med hele to måneders gratis prøveperiode. Mange regnskabsprogrammer har maks. en uge eller to, og det er i min optik for lidt. Det kan derfor godt ske, jeg vil prøve det snart!

Jeg mangler måske lidt nogle flere screenshots fra programmet på Jeres hjemmeside. Og så kan jeg ikke forstå, om I vil have folk til selv at udvikle deres API integration?

Alt i alt meget flot :).

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 13:24

Mikkel Hjarnaa:

Jeg synes det ser MEGET fornuftigt ud!

Det er let at finde rundt på Jeres hjemmeside og designet sidder lige i øjet.

Derudover synes jeg, det er en god idé med hele to måneders gratis prøveperiode. Mange regnskabsprogrammer har maks. en uge eller to, og det er i min optik for lidt. Det kan derfor godt ske, jeg vil prøve det snart!

Hej Mikkel

Tusind tak for de pæne ordene, det glæder os :)

Mikkel Hjarnaa:
Jeg mangler måske lidt nogle flere screenshots fra programmet på Jeres hjemmeside. Og så kan jeg ikke forstå, om I vil have folk til selv at udvikle deres API integration?

Jeg kan glæde dig med, at det er på vej! Vi lancerede dynaccount.com her i weekenden og screenshots, videoer, guides osv. er noget af det vi knokler på lige nu :)

Mht. API så er pointen faktisk en blanding af brugernes udvikling og vores egen.  Vi har valgt at gøre API frit tilgængelig, så dem der har forstand på det, selv kan udvikle moduler. Men samtidig arbejder vi på selv at udvikle moduller i samarbejde med nogle af vores samarbejdspartnere. Så vi kommer alle til at hjælpe til :) Du kan se lidt mere om API til Dynaccount her, hvis du ikke allerede har læst det.

Vi glæder os til at byde dig velkommen :)

Mvh Thomas

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 14:05

Debatten er nu sat ind på Amino igen, da debatstarter er blevet Amino Plus medlem.
Tillykke med det og vi glæder os til at give dig en masse fordele på Amino.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 14:44

Er der nogle af jer der ellers har feedback på hjemmeside, systemet eller noget helt tredie, er i meget velkommen til at skrive det her i tråden!

Systemet er udviklet til iværksættere, så det er vigtigt at vi får jeres tilbagemeldinger på brugervenlighed, funktionalitet osv.

Hvad er f.eks. det første du kikker efter i et Økonomisystem?

Dbh Thomas

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)