Hej Amino, Jeg skal lave en hjemmeside for en kunde, som pt. bruger et bookingsystem der hedder Geckobooking. Det er som sådan også ganske udemærket intet dårligt om det. Kunden har dog udvidet sit behov med tiden og Geckobooking kan derfor ikke længere leve op til deres bhov. Jeg søger derfor et bookingsystem der udover standard booking kan noget i stil med følgende: Her er tale om polestudioer/Fitness centre - et bookingsystem der kan håndtere 3 studier med mulighed for udvidelse af flere studier, der kører med forskellige holdplaner og ydelser. Både ang. deltagerantal på de enkelte timer og forskellige hold typer - At der bliver auto genereret en mail hvis eleven ikke møder op på en booket time, hvor der står at der skal indbetales bødebeløbet pga udeblivelse, og med en samlet oversigt/log for eleven hvad denne skylder. - Et system hvor vi kan køre med medlemskort, hvor medlemmet kører kortet(som vi ikke har investeret i endnu) igennem en kortlæser der så samkører med systemet. - Så vil vi høre om det er muligt at samkøre pbs systemet, så vores medlemsdatabase ligger i bookingsystemmet. Kender i nogle systemer der kan ovenstående, eller til dels kan ovenstående? Jeg glæder mig meget til at høre jeres ideer og forslag. // Mikkel Schmidt |
Prøv at tage fat i http://www.eadministration.dk/, og hør om de kan levere det ønskede.
Mvh.
Thomas