Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Thailand?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag alle flinke aminoer :)

Mit navn er Henrik, jeg er igang med at starte en forretning med Baby tøj sammen med min kæreste Gitte.

Vi har været i kontakt med flere forskellige producenter i Kina, men har stadig ikke fundet det rigtige endnu.

Derfor tænkte jeg at der måske var nogen søde aminoer her inde som kender til nogen leverandøre i Thailand? Eller som kender en hjemmeside lidt ala. Made-in-China, eller Globalmarked og så videre, men som bare er myntet lidt mere på thailand?

Har i andre bud til tøj fabrikanter af babytøj, eller har erfaringer med nogen, må i meget gerne skrive også.

På forhånd tak
Gitte og Henrik 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Spootnick:
jeg er igang med at starte en forretning med Baby tøj sammen med min kæreste Gitte.

Hej Gitte og Henrik

Med fare for at virke som en lysseslukker, vil jeg virkeligt anbefale Jer at lave en lidt mere research / markedsundersøgelse på det at starte en baby / børnetøjs forretning op. Man kan undre sig over at i åbenbar slet  ikke har fulgt med i hvad der sker i markedet - den type butikker dør (konkurs) på stribe. Mig bekendt har en del aminoner allerde brændt sig alvordigt på den ide. 

Iøvrigt skal i være opmærksomme på at produktion i udlandet er altså ikke noget man bare lige starter op .. det kan gå virkeligt galt når man ikke har nogen erfaring indenfor det område.  har i overhoved nogen erfaring med at drive butik eller tøjproduktion?

 

Mvh

Ravn

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i kigget på Alibaba.com?

Så vidt jeg kan huske, så er der også thai sælgere derinde Skype-Wink

Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Ravn.

Nej vi har ikke nogen erfaring med at drive butik, eller tøjproduktion.

Vi har dog fået hjælp af en nær ven, som hjælper osv, og da vi ikke starter en fysisk butik, og ikke køber hjem for rigtig mange penge, og ikke låner penge nogen steder fra, har vi ikke noget og tabe, da butikken bliver en internet butik, og kommer til at være en hygge virksomhed til at starte med er vi dog ikke nervøse.

Vi ved at mange har brændt fingerne, og mange har satset på dette marked, men da vi har en god målgruppe, og nogen idéer som jeg ikke vil komme ind på her inde, da de kunne blive stjålet.

Vi er igang med at få vores første tøj hjem, dog ikke fra Thailand eller Kina.

Jeg ville bare undersøge marked for at få produceret tøj i Thailand, da de skulle være billigere.

Og du er bestemt ikke nogen lyse slukker, men tak for svaret :) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)