For blot 2 dage siden, var jeg på side 1 på Google og det var der stor interesse for herinde -kunne jeg se i min Google analytics. Nu er jeg kommet om på side 2, hvilket selvfølgelig ikke er sindsoprivende lækkert.
Når det nu er skrevet, vil jeg gerne bede om nogle gode råd til SEO. Jeg er bekendt med at der er nogle få links der skal kigges på med noget redirect. Hvor stor betydning har det for søgemaskinerne?
Jeg er ved at lave en ny side og har købt domæne der skal linke til Telesvar, så den kommer til at ranke bedre på Google, hvordan gør jeg dette bedst muligt??
Du efterspørger svar på nogle meget store spørgsmål inden for SEO. Det lyder til at det ville være en investering med noget SEO rådgivning i forbindelse med din nye side - for der er rigtigt mange ting, der skal tages hensyn til for at kunne bibeholde den styrke, dit domæne har oparbejdet, hvis du flytter til et andet domæne.
Det korte svar er at Google over de sidste måneder har implementeret en trend-algoritme, som giver brugerne mere aktuelle resultater. For at du kan ligge højt placeret over en længere periode på specifikke søgeord, skal der mere (læs: flere links) til end nogle få fra Amino.
Du kan evt. læse dig til meget mere om SEO på SEOtips.dk, men jeg ville nok sige at nogle rådgivnings eller undervisningstimer hos et SEO firma ville hjælpe dig en del.
Og så har du måske også brug for noget linkbuilding?
Mvh Daniel Nielsen - marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing
Tak for dit svar. Jeg har nok ikke fået mit spørgsmål sendt ordentligt afsted. Jeg har købt et nyt domæne, der gerne skal sende noget "god energi" til min Telesvar side. Jeg har ikke påtænkt at flytte min side til andet domæne, så mister jeg jo min "ancinnietet" på Google og andre søgemaskiner.
Jeg vil bare gerne vide hvordan jeg bedst linker etc. fra nyt domæne/side til Telesvar for at få Telesvar ranket bedre. Og ja! Jeg skal da ha' noget professionel hjælp til SEO en dag så klart også linkbuilding som du skriver. Men pt. må jeg klare det selv...
siden vurderes meget ny af google da alle links er meget nye vis det var den meget linket i tråden der var på siden 1 er det vigtigt der sker noget løbende konstant , der er lige nu kun 3 links til siden fra forskellige domæner og 19 vis man tager med nogle linker flere gange fra flere under sider samme domæne
lidt jævnligt bloggen kan hjælpe rigtigt meget
mere social aktivitet vil hjælpe rigtigt meget
kort intro video vil sælge siden bedre og det er midle som bruges på social steder og det kan være video vises oveni i google søgeresultat
jeg synes der er rigtigt meget du kan lave så det er bare i gang med arbejdshandskerne
ekstra ideer i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg vil bare gerne vide hvordan jeg bedst linker etc. fra nyt domæne/side til Telesvar for at få Telesvar ranket bedre.
Opret en hjemmeside på domænet, læg noget godt indhold på sitet der linker til den egen side (men ikke kun linker til den egen side men også andre relevante sider for indholdet, dog ikke konkurrenter på de sørgetermer du vil ranke på), sørg for at få nogle backlinks til sitet.
Det er den korte version.
Hvis du har specifikke spørgsmål til det skrevne så kommer du bare med dem.
Må jeg sende dig en PM med det ny domæne? så kan du måske fortælle om det jeg allerede har lavet er ok og hvor jeg skal sætte kræfterne ind .
Siden er ikke søgbar for robotter endnu, da jeg stadig arbejder på sagen!
Venlig hilsen
Cher
Super du kunne bruge det. Jeg hjælper dog kun med SEO gratis her på Amino, fra tid til anden, hvor flere kan få gavn af rådene. En gennemgang af siden privat sker kun til timepris.
Tak for dit svar, der er noget til aftenlæsningen . Jeg syntes det er lidt svært at blive ved med at skrive på bloggen omkring telefonpasning, det er jo i og for sig ret simpelt mit koncept . Har du nogle kreative idéer til bloggen?