Vi er to nye iværksættere, som netop nu ønsker at starte vores egen webshop. Primært har vi valgt kategorien, Accessories m.m (Sko, ure, solbriller, parfume, caps) Vi havde forstillet os middelklassen i pris, men vi har brug for lidt basal viden, før vi ligesom kan føre dette videre ud i livet.
- Mht. leverandører, skal man købe direkte fra forhandleren eller finde restlager og hvor finder vi dem/det?
- Nogen specielle tanker, gode råd eller andet som vi burde overveje før vi fører dette ud i livet?
- Nogle der har erfaring med dropshopping? (Noget i nogenlunde samme produktkategori som min)
Hvis ikke i allerede har gjort det, så hent Martin Thorborgs bog om webshops E-light. Den har svaret på alle jeres spørgsmål, hvis ikke så hent den fulde version
Det lyder som et rigtig spændende projekt i har gang i. :-)
I skal være velkommen til at sende mig en mail på at@hurtigbriller.dk - vil gerne give et par råd med, da jeg selv har en webshop der sælger solbriller på nettet, og selv har haft de samme spørgsmål omkring opstart af en webshop. :-)
Med venlig hilsen,
Alexander
Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak!