Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

To iværksættere som starter webshop - Spørgsmål, gode råd og overvejelser

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Faaborg
Tilmeldt 15. Apr 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Vi er to nye iværksættere, som netop nu ønsker at starte vores egen webshop. Primært har vi valgt kategorien, Accessories m.m (Sko, ure, solbriller, parfume, caps) Vi havde forstillet os middelklassen i pris, men vi har brug for lidt basal viden, før vi ligesom kan føre dette videre ud i livet.

- Mht. leverandører, skal man købe direkte fra forhandleren eller finde restlager og hvor finder vi dem/det?

- Nogen specielle tanker, gode råd eller andet som vi burde overveje før vi fører dette ud i livet?

- Nogle der har erfaring med dropshopping? (Noget i nogenlunde samme produktkategori som min)

Rasch

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:29

Til syvende og sidst handler det om jeres kompetencer og pengepung.

Personligt ville jeg købe det direkte fra producenten. 

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:18

Hvis ikke i allerede har gjort det, så hent Martin Thorborgs bog om webshops E-light. Den har svaret på alle jeres spørgsmål, hvis ikke så hent den fulde version

Hilsen Hans Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:10

Kontakt producenten, hvis I ikke kan købe direkte fra dem, så skal de nok stille jer videre til nogen distributører.

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 17:44

Hej med Jer,

Det lyder som et rigtig spændende projekt i har gang i. :-)

I skal være velkommen til at sende mig en mail på at@hurtigbriller.dk - vil gerne give et par råd med, da jeg selv har en webshop der sælger solbriller på nettet, og selv har haft de samme spørgsmål omkring opstart af en webshop. :-) 

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)