Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Returvare smadret ved ankomst - hvem har ansvaret

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har modtaget en returvare fra en kunde som ønskede at benytte sin 14dages fortrydelsesret ved handel over internettet. Det er som sådan fint nok, men ved modtagelse var produktet ikke pakket ordenligt ind og dele på produktet var smadret. 

Hvem sidder nu med regningen på dette? skal jeg forsøge at få det fra Postdk (som fragtede pakken), er det kundens problem eller skal jeg bare sluge regningen selv? 

Kim Schulz

Meatlovers Delight - hjemmemodnet kød

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er kunden, der står med problemet, hvis du vel og mærke har reklameret til post danmark ved modtagelsen. Du kan ikke starte en reklamation / erstatningssag hos post danmark uden en kvittering for afsendelsen.

Post Danmark dækker evt. beløbet, alt efter forsendelsesmetode.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville melde det som en transportskade hos Post Danmark. Hvis de ikke vil dække varen, ville jeg æde den selv...men nu ved jeg jo ikke hvor dyrt et produkt vi taler om. Ligegyldigt om det rent lovmæssigt er kundens ansvar eller ej, vil du helt sikkert få en utilfreds kunde, hvis du tørrer den af på ham.

Bobles tumledyr og meget andet lærende legetøj

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kunne ikke se nogen skader på indpakningen, men det ligner at en af de tunde ting i pakken har slået over i en mindre ting og dermed smadret den. 

Kim Schulz

Meatlovers Delight - hjemmemodnet kød

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

1) har der være synlig skade på pakken ?

2) har du kvitteret med forbehold.

3) er indpakning forsvarlige ved afsendelse 

4) Transport skader kan være Pain in the a.. så det er vigtige du har alle beviser ved start af en skade anmeldelse og har tid og lang lyst til det ( men mindre nævnnet andet i kontrakt )

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der ikke er synlig skade på pakken, kan du vil ikke være sikker på, eller bevise at fejlen foreligger hos PostDanmark. Din kunde kan jo rent faktisk selv have forvoldt skaden. 

Det kommer jo an på hvor god service du vil yde, men jeg vil mene fejlen udelukkende er din kundes, da vedkommende tilsyneladende ikke har pakket pakken ordentligt ind. 

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)