Kunne ikke finde ud af hvor jeg skulle ligge denne, så nu blev det i denne kategori.
Vi er på udkig efter en ny samarbejdspartner til at levere større og mindre oversættelser af produkttekster mm. til vores Svenske og kommende Norske hjemmeside.
Vil meget gerne høre anbefalinger af firmaer som folk har gode erfaringer med ?
Han har hjulpet mig med mine adwords i både Sverige og norge og er ved at oversætte min ene shop til norsk.
Prisen er fornuftig, og han er yderst professionel men samtidig et behageligt menneske, hvilket betyder meget for mig, når man skal have et længere samarbejde.
Kan godt se at det er et stykke tid siden du skrev din indlæg =) Men jeg vil nu alligevel anbefale mig selv til at hjælpe dig med de svenske oversættelserne. Jeg er svensker, som har boet her i Danmark i snart 3 år, og arbejder lige nu med en webshop jeg har oversat fra dansk til svensk. Laver også forskellige andre oversættelser, store som små.
Det jeg tilbyder er hurtig oversættelse, uden at gå på kompromis med kvaliteten, til et godt pris =)
Hvis du stadig er interesseret, så send mig bare et besked her på Amino, så tager vi det derfra.