Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress newsletter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er!
Jeg søger et plugin til wordpress, hvor det er en slags newsletter, eller newspaper, eller hvad man nu skal kalde det. Har søgt mange steder, men kan ikke rigtigt finde det jeg søger. jeg søger noget ligne, hvor personen bare skriver sin email op, og så kan jeg gå ind under "wordpress login" og skrive en mail, og så trykke send og så sender den til alle dem der har skrevet sin mail op til at få nogen news mails. 

Hvis du ikke helt forstår hvad jeg mener, skal jeg nok prøve at formulere det på en anden måde.

/mvh jesper 

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 20:00

Det kunne jeg også godt bruge, er lige med på en lytter:-)

Vh

Bent olsen

www.fuglelex.dk/papegojer

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:01

Har du overvejet at bruge mailchimp? Der er en Widget til wordpress så folk kan skrive sig op på din side, dog skal du ind på mailchimps egen side for at skrive nyhedsbrevet, men tilgængæl er der også en masse statistik og så videre.

Tilmeldt 28. Mar 12
Skrevet kl. 20:02

Hej jacob hansen. har prøvet mange ting efterhånden :) Er det sårn at den sender til alle der har skrevet sig op, når man laver en ny mail, og man kan designe sin mail :)?

/mvh jesper 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:03

Jeps det er præcist sådan :) 

Tilmeldt 28. Mar 12
Skrevet kl. 20:05

1000 tak jacob! god aften :)