Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til min virksomhed?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

frisk fyr på de 18år skal igang med mit iværksætteri gerne snart, men kan ikke finde ud af hvad min virksomhed skal hedde? 

Jeg skal kunne tilbyde mobilrep og mobiltilbehør salg og service? kom med nogen gode og fede forslag til hvad min virksomhed kan hedde? plezz seriiøst hjælp tak ;)

Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 232
Fra  GET LABELS ApS Skrevet kl. 17:07

Hej Michael,

Det kunne jo være ret enkelt:

Michaels Mobilservice

MVH Bjarne

GET LABELS ApS --  www.getlabels.dk

MVH Bjarne Høed Jensen - GET LABELS ApS

www.getlabels.dk

Fra Brabrand
Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:25

Syndes det lyder som en god ide, men lige på dette område (mobil service, mobiltilbehør osv.) er det meget stor konkurrence. Så hvis jeg var dig, ville jeg lige overveje det en ekstra gang inden du sparker det i gang. Hvis det skal gå bliver du i hvert til fælde nødt til at tilbyde en service de andre "konkurenter" ikke har. Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:28

Joo tak, ja der er et kæmpe marked på det område, men i Hobro er der ikke så mange forhandler næsten kun de alm, alså telenord tdc osv, men ved ik om jeg vil nøjest med support alså unlock og kursus, det kan de andre i byen jo ikke klare ;)

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 17:31

Spændende ide med et firma, men er du har en ide til et navn, ja så tro jeg der er langt igen.

Håber du finder et navn, de fleste i Danmark kaldr deres firma noget med deres eget navn , lidt kedelig men kan da bruges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)