Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS: Vi søger 2 seriøse eCommerce virksomheder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 22:50

Debatten er nu sat ind på Amino igen, da debatstarter er blevet Amino Plus medlem.
Tillykke med det og vi glæder os til at give dig en masse fordele på Amino.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Apr 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:39

Hej Kim,

Kan du ikke specificere kort og præcist, hvad jeres produkt går ud på? Jeg har læst beskrivelsen fra linket, men selvom jeg har en god idé om, hvad jeres produkt kan, er jeg ikke 100% sikker og det kan være andre har det på samme måde.

Det er 100% konstruktivt kritik, så jeg håber du tager det positivt.

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 19:28

Hej Christoffer,

Det kan jeg godt forstå du skriver.

Vi vokser så hurtigt lige nu, at tingene også går lidt for stærkt :( :)

Der kommer en video og noget rigtig dokumentation på tingene - nogle under menupunkter.

I sin enkelthed går det ud på, at vi "opsamler" information omkring besøgende på alle tænkelige sider, informationssider, shops, mobile sider og meget andet.

Den information gemmes i email marketing løsningen MailPlatform.dk - og samtidigt udleder vi en række behavioral udregnede forudsigelser på forbrugerens adfærd.

Hele "pakken" med information kan dernæst anvendes til segmenteret kommunikation gennem vores løsning. Både som manuelt genererede segmenter, men også triggere kan stå og "vente" på givne kriterier - og dernæst sende forberedte mails - og indsætte f.eks. dynamiske produkter i de forberedte mails/skabeloner.

Kim

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)