Jeg har igennem længere tid været i gang med at lave en konkurrenceside, hvor det er meningen jeg skal ligge konkurrencer ind, med følgende informationer: Billede/banner, beskrivelse, konkurrencens sluttidspunkt, præmiens værdi og et link til konkurrencen. Jeg har prøvet at lave siden i både Drupal og nu Wordpress. I Drupal oprettede jeg en custom content type, med ovenstående felter, og hver konkurrence var så en node, som blev vist i Views. Problemet med den løsning var bare at der blev genereret tonsvis af Duplicate Content. I Wordpress har jeg stadig ikke fundet ud af hvordan jeg gør... Det jeg rigtig gerne vil ende ud med, men som jeg simpelthen ikke kan finde ud af, er et stykke information med ovenstående informationer (Billede/banner, beskrivelse, konkurrencens sluttidspunkt, præmiens værdi og et link til konkurrencen.), som jeg så vil have vist på f.eks. en liste, så besøgende kan søge efter konkurrencer, vælge konkurrencer udfra sluttidspunkt, præmiens værdi, kategori og rating, samt vise de nyeste konkurrencer på forsiden Hvis der er noget ved indlægget du ikke forstår, så hold dig endelig ikke tilbage På forhånd tusind tak for hjælpen... |
Hejsa
Nu har jeg arbejdet i en del forskellige CMS systemer gennem tiden, og min favorit er stadig pyroCMS. Hvilket i følge min mening også er et super godt og simpelt CMS system til dem som ikke ønsker at ofre pengene i at få udviklet webløsninger specifikt til deres behov.
De ønskede funktioner som du beskriver, vil du sagtens kunne opnå i pyroCMS og hvis du ofrer de håndøre som pyroStreams modulet koster, vil du kunne gøre det uden at skulle åbne en eneste kodefil...
Besvarer det dit spørgsmål, eller ønsker du en guide til hvordan man sætter det op i Wordpress / Drupal?
Vh Rune