Hej Venner Jeg står og skal afholde et nyt motionsløb/forhindringsløb d. 2 Juni i kbh(www.NordicRace.dk). I den forbindelse skal jeg bruge nogle sponsorer, som vil få mulighed for at blive eksponeret før, under og efter løbet. Løbet er udsolgt, og dem jeg har henvendt mig til, har vist stor interesse for løbet. Er sågar også blevet kontaktet af virksomheder der ønskede eksponering. Det jeg prøver at sige er, at produktet er til at sælge. Lige pt er bl.a. Reb Bull og rawbite.eu inde over løbet som sponsorer. Jeg har et fuldtidsjob i dagstimerne, og det er derfor næsten umuligt for mig at varetage overstående opgave, selvom jeg synes det er ret spændende. Derfor leder jeg efter en dygtig sælger, som kan påtage sig overstående opgave. Du kan læse om de forskellige sponsorpakker vi som udgangspunkt sælger her: http://cl.ly/0G3X2p0Z0m1x3T0C1L41 Du vil modtage betaling i form af provision, procentsatsen forhandler vi når rette vedkommen er fundet. Send mig en mail på elming@nordicrace.dk, eller en besked gennem amino med følgende info: Alder, by Tidligere erfaringer Motivation/engagement for overstående opgave. Håber at høre fra nogle af jer dygtige mennesker, og skriv endelig hvis der er nogle spørgsmål. Jonas |
Ser da spændende ud. Er det en dansk version af Tough Mudder?