Hej alle. Jeg har mit eget projekt i øjeblikket. Jeg kan desværre ikke fortælle så meget om det herinde. Men jeg har brug for jeres hjælp. Har du eller kender du en der har et projekt eller virksomhed der mangler branding/design/identitet og er virkelig seriøs omkring dette? Så kunne jeg måske bruge netop dig. Jeg skal lave en tutorial over det at brande og designe. Og dertil, efter min mening vil det være bedst at have en som man skal udarbejde det til. Det er nemlig utrolig anderledes at lave noget til et fiktivt virksomhed/projekt, end at lave det til en der kan give kritik og har forskellige krav. Der er en lille hage ved det hele, jeg har nemlig stadig rettighederne til at lave det om, eller udgive det og bruge de filer som er lavet. Du må selvfølelig godt selv brande dig med designet/identiteten. Hvis der er en der sidder derude og syntes det lyder som noget for dem, så kontakt mig endelig! Du skal være yderst seriøs omkring projektet/virksomheden, være klar til at give hurtige tilbagemeldinger (selvfølelig ikke 24/7) og skrive en kort præsentation omkring virksomheden/projektet og en lille smule om dig selv og hvad du laver. Mvh. Daniel Kongsted Petersen |
Med rettighederne skal det forstås sådan at jeg kan udgive det altså bruge det til en af mine sider, andre kan hente de filer som er brugt og at jeg skal lave en lille film omkring brandet og arbejds processen. Det er stadigvæk dit og du må selvfølgelig bruge det så meget du har lyst til.