Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook deaktiveret ? Hvad skal jeg gøre Hjælp!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja som i kan læse emnet, den er deaktiveret og jeg kan ikke får den åbnet igen hvergang jeg logger ind på min konto stå der: Af sikkerhedsmæssige grunde er din konto midlertidigt låst

Og hvergang jeg skal genkende min venner på billedet for sikkerhedsskyld selvom jeg svarer rigtig, så stå der : Der er ikke nogen bekræftelsesmetoder tilgængelige i øjeblikket. Kom tilbage senere.

det har bare været sån i 4 dage, og jeg vil ikke lave en ny profil da jeg havde over 400 venner som jeg ikke kan får dem tilbage!! og vil aldrig give min pas til facebook!

nogle der har gode råd ? jeg har prøvet at kontakte dem. men intet svar!

please hjælp mig hvad skal jeg gør????

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 19:08

Nok som der står, kom til bage senere. Du kan ikke rigtigt gøre noget. Måske sendte de en sikkerhedskode til din email, prøv at tjekke der. :-)

De bedste hilsner

Mohammed

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 19:09

Beklager for fejlen da jeg er på min telefon.
* tilbage

De bedste hilsner

Mohammed

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 19:17

Hej

Det kan godt være fordi du er hackede, da har minkone oplevet for der er nogen der havde overtaget hendes side, de satte et nyt billede ind af en kendt sanger, rigtig træls omgang.

Måske er det det du er ude for

Bent Olsen

www.fuglelex.dk/papegojer

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Tilmeldt 19. Apr 12
Skrevet kl. 22:45

jeg har lige tjekket min email, og de har ikke sendt noget det rigtig træls at opleve sån noget :(

Tilmeldt 19. Apr 12
Skrevet kl. 22:46

Ja hvis jeg er hacked hvad skal jeg så gør? selvom jeg ikke tror jeg er hacked fordi koden er ikke skiftet eller emailen..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47178
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:47

du kan sagtens risikere at skulle vente på du enten kan aktivere eller facebook svarer på din kontakt. 

Lige for at være sikker på det ikke er din browser der gør noget tosset, kunne du prøve at logge på fra en helt anden PC

vh

Tilmeldt 19. Apr 12
Skrevet kl. 13:10

Det håber jeg virkelig på, fordi der stå at den er midtiligere spærret så der er en chance for at den kan blive åbnet igen.

Og jeg skal nok prøve at logge ind fra et andet pc, håber på det virker!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)