Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min første webshop - grundlæggende spørgsmål

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Nordjylland
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Scandic Services ApS Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg går med overvejelser omkring at starte en webshop, og jeg har ikke kunnet finde svar på de spørgsmål, jeg umiddelbart har.

Hvis jeg vælger Dandomain og én af designsamarbejdspartnerne, hvor lav en pris kan jeg så slippe uden at gå på kompromis med kravet om en professionel webshop? Overskuelig og brugervenlig men levende og interessant, troværdig(!), unik osv.

Ved en hurtigt Googlesøgning er det desuden gået op for mig, at mange udenlandske udbydere tilbyder webshop templates (ret flotte, hvis man spørger mig) til en meget lav pris. Har disse nogle begrænsninger i forhold til betaling på siden? At man f.eks. kun kan bruge PayPal og ikke PBS?

På forhånd mange tak :-)

Partner Manager, Scandic Services ApS
Eksklusiv distributør af WhiteCanyon software til sikker certificeret datasletning

Fra Nordjylland
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Scandic Services ApS Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første spørgsmål behøver iøvrigt ikke være begrænset til Dandomains designsamarbejdspartnere. Omkring hvilken pris begynder man at gå for meget på kompromis med kvaliteten?

Partner Manager, Scandic Services ApS
Eksklusiv distributør af WhiteCanyon software til sikker certificeret datasletning

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Der findes desværre ikke rigtigt nogen pris, som netop ligger der hvor man ikke går på kompris.

Men der er alligevel enorm stor forskel på den pris og kvalitet, som de forskellige designere og leverandører leverer.

Det bedste du kan gøre er at spørge din design partner efter 3 referencer, der alle har kostet det samme som den design pakke du køber.
Man må endelig ikke blande dyre løsninger ind i det. Ud fra de 3 referencer, kan du se niveauet der bliver leveret i forhold til den pris du giver.

MEN det vigtigste du skal kigge efter, er om de forskellige referencer er succesfulde, sælger de noget, hvis ikke leverandøren tidligere har lavet en design pakke til dit budget som sælger, så kan han sikkert heller ikke gøre det for dig.

Held og lykke med din fremtidige shop!

Fra Dublin
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du selv kan lidt html og css vil jeg klart anbefale www.opencart.com.

Superbilligt og funktionelt.

Min samarbejdspartner er pt. ved at sætte en shop op i opencart til vores eget koncept, så vi har personlig erfaring med det.

Der er dog mange funktioner, som er lidt unødvendige som f.eks. ønskeliste, sammenligning mellem varer, regioner under personlige oplysninger mm. Derfor er det godt selv at kunne rette lidt i koderne :)

Opencart har selvfølgelig tonsvis af gode referencer. 

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Vil du prøve vores hosted shop og se hvad den kan? :-) vi har 31+ templates du kan vælge imellem og derefter redesigne på. Jeg ved jo selvfølgelig ikke om de er noget for dig, men prøv alligevel at bestille en gratis demo og udforsk vores produkt.

www.ewebsystems.dk/webshop

Pris fra 299,- pr måned og vi kan give dig et godt amino tilbud på designet :-)

Go aften
Morten
Ewebsystems

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Fra København S
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse.

Jeg har lige været dine overvejelser igennem for et halvt år siden, da jeg skulle have en webshop. Jeg forsøgte mig først selv og da jeg ikke syntes, at produktet var 100%i orden allierede jeg mig med en gut, der lavede det freelance. Igen (nu efter en del tid) måtte jeg sande, at produktet ikke var helt på plads og levede ikke op til mine forventninger. Jeg måtte til sidst gå den tunge gang til en professionel designer og selvom det koster nogle penge, så får man bare noget andet. Tæt dialog under udvikling, fuld support og opfølgning på design, funktioner osv. Du kan bedømme det her: www.origon-smykker.dk 

Mit råd til dig er, at du ikke må gå på kompromis med designet og udtrykket på dit site hvis du vil have det til, at blive en succes. Accepter at det koster nogle penge og kend dine egne kompetencer og grænser inden du går igang.

Med hensyn til betalingsmodulet, så brug nets. Det er dansk og ligger i Ballerup, så du slipper for, at ringe til en virksomhed i udlandet hvis noget går galt. Derudover tager de alle relavante danske og udenlandske kort.

Held og lykke med projektet.

 

jack

Fra Nordjylland
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Scandic Services ApS Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fedt. Mange tak for svarene og ikke mindst lykønskningerne :-)
De er alle taget til eftertragtning.

Jeg er desværre ingen haj til at kode, så det jeg leder efter er enten et template, jeg selv kan arbejde videre med eller en designer, som kan lave layoutet for mig.
Undersøger de forskellige links nærmere og tak for rådene Lundsby og Jack.

Må jeg spørge, hvad du ca. har betalt, Jack? Eller bare hvordan det generelle prisniveau ligger. Min fornemmelse siger mig, at almindelige webshops ligger ml. 10-50.000 kr. Er det korrekt, eller skyder jeg helt forbi?

Og er der nogen, der ved, om de udelandske udbydere kan kobles med nets/pbs/etc.?

Partner Manager, Scandic Services ApS
Eksklusiv distributør af WhiteCanyon software til sikker certificeret datasletning

Fra København S
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Min webshop kostede ca. 20t, men der findes helt sikkert andre, der tilbyder samme service til en lavere pris. Jeg havde bare en række tekniske behov omkring variantstyringen af mine varer, der ikke var nem at få løst.

 

Jack

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Shopify er en canadisk udbyder af en e-commerce løsning med masser af templates, som er lige til at bruge - både gratis og ikke-gratis.

Der er direkte integration med både Quickpay og ePay, så ingen problemer med at tage Dankort mm.

Se eksempel på min shop www.fairtime.dk - som iøvrigt er et "responsive theme" som tilpasser sig de enheder den vises på (prøv at resize browseren)

Jeg kan sætte en demo shop som ikke udløber efter 30 dage, hvis det har interesse - så kan du kigge på det i ro og mag.

Venlig hilsen
Ole
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)