Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er DIN mening om denne reklame jeg har lavet.

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil egentligt ikke skrive for meget, da mit spørgsmål jo også går ud på om i forstår den, uden forklaring.

Den er tænkt til siden af busskure og lign. Da jeg har lagt vægt på blikfanget og at det skulle være noget der fangede interessen på lang afstand.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se at kanten i højre side lige er blevet klippet af.

- Der er selvfølgelig lige så meget luft som i venstre side på originalen.

Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Genialt :D Jeg synes det er godt :) Men jeg ved ikke hvor intresseret jeg ville være i at have mine forældre med til fest.... :D Det er jo en anden sag

-InventiveKid

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, jeg ved det.

Men opgavens målgruppe er forældre til teenage-børn.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Bati

Din idé er god men den kan forbedres.

Jeg forstod den godt; men måske fordi jeg skulle læse den 3-4 gange for at være sikker.

Det bekræftede teksten.

Forbedringer:

Lad faderen vise langt mere omsorg for barnet i alle aldre pånær den sidste.

I forhold til formatet spilder du oceaner af plads

Sidste billede, Det er svært at se hvad den unge foretager sig. Gør det tydeligere.

Og lad faderen vende sig bort fra den unge.


Brug pladsen!

Natteravnenne betaler for den.

Reducér billedserien til 4, fjern evt. nr. 2.

og placer dem så i denne form:



      B1
B2
      B3
B4

Billederne kan højdemæssigt nu overlappe med hinanden

Teksten og natteravnene kan du så placere til højre herfor

På denne måde kan du fylde hele plakaten helt ud med figurer der er 3 gange større end nu uden at det naturlige forløb lider skade.

3 Gange større= 3 gange så meget for pengene.


Held og lykke med projektet.

Venlig hilsen,

Christian





Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mjaaaeh...

Jeg er ikke helt enig med dig.
Jeg har lavet den på en linje af 5 da det derfor er ligesom evolutionsteorien.
Jeg har prøvet at lave den med forskellige forældrefigurer, men det blev for rodet. Og det er netop ikke faderen man skal have fokus på i denne reklame. Derfor har jeg valgt den samme statiske fader til at stå ved siden af i alle sammen.

Jeg ved godt at i følge 'sådan-er-det-bare'-reglen så skal man fylde hele billedet ud. Men jeg er ikke bange for at gå lidt imod reglerne. Og jeg tror netop det er dét der gør at den bliver lidt mere interessant.

Jeg kan godt se din idé for mig. Men personligt syntes jeg bare ikke det kommer til at fungere så godt igen.

Men tak for din konstruktive kritik.
Det er altid dejligt at få en andens synspunkt, man kan reflektere lidt over.

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :


Jeg synes det er super godt!
Eneste minus er faderens udtryk/kropssprog som er afvisende.. Kunne godt tænke mig et mere kærligt/udrækkende udtryk.

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Fra  larsholmgaard.dk Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hurra for gult white space! ;-) Det er bestemt ikke spild af plads - tværtimod efter min mening, så tak for at du ikke har plastret hele arealet over. 

Jeg er selv far og jeg synes din reklame serverer budskabet godt. Det er et budskab man lige skal bruge et sekund på at forstå og det kan jeg rigtig godt lide.

Jeg kunne dog godt tænke mig at silhouetten af faderen var en smule mere sympatisk i stedet for at han bare står med hænderne i lommen og ignorerer barnet. Det virker næsten som om barnet prøver at få faderens opmærksomhed alle 5 steder uden at få den og det strider imod pointen.

Men, ellers - nice work.

Fra Haslev
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 22
Fra  Drengeting.dk Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bati

Overordnet set synes jeg den er god, - og den med evolutionsteorien fangede jeg altså med det samme! - jeg synes dog også at billederne og budskabet bliver for småt i forhold til den tomme plads..

Og så ville jeg foreslå dig at nøjes med et lidt kortere budskab, f.eks.: Dit barn har altid brug for dig - bliv natteravn, eller Din teenager har også brug for dig - bliv natteravn.  Så kan alle nå at læse det, - også dem der cykler forbi busskuret, og ikke kun dem der venter på bussen og har tid til at nærstudere.

Vh

Heidi

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Fra  larsholmgaard.dk Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Og som subnote, der ikke har noget med din reklame at gøre, men derimod forummet på Amino: Hvor er det dog irriterende at man ikke får en notits, hvis der er kommet nye indlæg i den tid, der går mellem man starter med at skrive sit eget indlæg og til man trykker 'OK' for at publicere det. Sådan er det på nogle andre fora jeg er på og det er en superbekvem måde at sikre folk ikke skriver det samme lige oven i hinanden.

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)