Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på min nyhedsside omkring IT & Elektronik

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville blive meget glad hvis der var nogle som ville bruge noget tid på at give mig feedback på min hjemmeside som omhandler IT & Elektronik. Jeg har arbejdet en del på den, de sidste par uger, og det håber jeg også kan ses.

Håber i vil give feedback. Hjemmesiden hedder Pcsmart.dk.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 19:59

Hej Casper,

Jeg synes siden ser meget fin ud. Et forslag kunne være at gøre din slideren større og så flytte kategorierne ud i sidebaren.

Jeg tror ikke din Privacy Policy side er noindex, det burde den ;) 

 iPhone 6

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:25

Heine:
Jeg synes siden ser meget fin ud. Et forslag kunne være at gøre din slideren større og så flytte kategorierne ud i sidebaren.

Så du mener at kategorierne skal ud i højre sidebar? Og ikke ved siden af slideren.. - Hvorfor dog det?:-D

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 20:44

 iPhone 6

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27

Heine:
Fordi du nu får duplicate content så :-)

Tak skal du have! Det er rettet nu :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:42

jeg ville sætte social logoer på siden især google plus , da den hjælper meste af social medier i google med plus likes .

titlen ville jeg sætte lidt flere tegn da du lige nu har  omkring 30 tegn og der kan være 70 tegn der vises på google

jeg kan ikke se en eneste gang på siden i artikler brugt h2 på siden under titler det gør siden mere overskuelige og kan betyde lidt i søgeord optimering alle sider der er lidt lange og kan deles op i under emmer bruges h2 og måske h3

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 07:56

http://pcsmart.dk/facebook-og-apple-draeber-det-store-net/

Der skal arbejdes lidt med hvordan og hvorledes det ser ud. Du kan godt se, at i den overstående artikel der laver Adsense-reklamen altså en del ravage, da den ligger ved sien af billedet, og billedet rykker helt ud i højre side.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:28

Påskebryg :

http://pcsmart.dk/facebook-og-apple-draeber-det-store-net/

Der skal arbejdes lidt med hvordan og hvorledes det ser ud. Du kan godt se, at i den overstående artikel der laver Adsense-reklamen altså en del ravage, da den ligger ved sien af billedet, og billedet rykker helt ud i højre side.

Det gør billedet nu ikke ved mig, men hvad faen. Adsense blokken bliv først tilføjet dagen efter den er udgivet, så lige i den artikel der, er der ikke taget højde for det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:24

Mikael christiansen:
titlen ville jeg sætte lidt flere tegn da du lige nu har  omkring 30 tegn og der kan være 70 tegn der vises på google

Så er titlen rettet :-)

Det er ikke mig der skriver artiklerne, men mine unge skribenter. Jeg vil selvfølgelig lige lære dem hvad det betyder og hvad det gør. Men her i starten har jeg bare haft fokus andetsteds.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)