Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Driftselskab til mobil App

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 96
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Et par partnere og jeg er i gang med at udvikle en app - Vi mener der er stor potentiale i den, og den kan forhåbentlig blive en god forretning.

Nu sidder jeg så og spekulerer i hvor vi skal oprette et selskab henne i verden, og hvilken selskabsform osv.

Vi vil helst udenom Danmark da det jo er en app og der derfor ikke er nogen grund til at lide under det høje skattetryk i Danmark (Kald mig egoistisk) Men jeg har mine selskaber i DK som betaler sin skat osv. men hvis denne idé bliver stor flytter vi alle alligevel ud af Danmark og vi vil derfor ikke risikere at få et skattesmæk når vi flytter ud. 

Jeg har søgt rundt på nettet omkring hvilken selskabsform man kan bruge, men uden held.

Er der en af jer der har et godt råd til hvor og hvilket selskab man skal vælge? Ltd., Offshore etc.?

Ekstra spørgsmål: Hvis vi opretter et dansk ApS - Vil vi så blive "Formuebeskattet" Når vi flytter ud? 

Andre gode råd modtages med kyshånd :)

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 11:23

Du skal lige huske at Danmark kan beskatte et selskab, hvis daglige ledelse er bosat i danmark :)

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 06
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 11:28

Ja, det er rigtig nok. Men den daglige ledelse kommer ikke til at være i Danmark :)

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 11:33

Du kan kigge lidt på Google og facebook.
De har nogle ret vilde konstruktioner så deres effektive skatteprocent bliver meget lav.

Enten skal du kontakte en dygtig rådgiver eller bare starte op og ændre det undervejs :)

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 06
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 12:29

Det er præcis rådgivning jeg leder efter herinde da jeg ved der er mange kompetente mennesker her ;)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)