Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken betalingsmodul er bedst og billigst til en webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg vil starte en webshop op, men hvilken betalingsmodul er bedst og billigst.

Der vil ikke blive købt/betalt noget uden mine kunder har været i kontakt med mig pr. mail eller telefon.

Det skal virkelig bare køre for jeg ønsker ikke nogle problemer og servicen skal være i top over for mine kunder.

Håber at høre fra jer.

strange.dk

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 10:41

Bedst og billigst er to ord der bare som regel ikke harmonerer særlig godt sammen. Du får ikke en Mercedes til samme pris som en Suzuki.

ePay er dog til at betale og vi er mere end tilfredse med deres system, det fungerer super godt og de er altid gode for en snak hvis man har nogle spørgsmål. Ud over en betalingsgateway skal du også ud og have en indløsningsaftale. 

Kort, så kan jeg egentlig sige at hvis du ikke har ca. 3.000 kroner til at komme i gang med en betalingsløsning (inkl. første år) så skal du ikke vælge ePay. 

Da vi stod og skulle vælge i sin tid var det tydeligt at Quickpay ville være billigere for os, men ePay kunne i højere grad tilbyde os de ting vi fandt attraktive. Så vi valgte at gå med den, i vore øjne, bedste løsning frem for den billigste. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 10:48

Så er det helt klart billigst med

- kontooverførsel
- paypal
ewire
faktura
- Efterkrav
- Danske Netbank 

Det kan du prøve med vores webshop www.ewebsystems.dk/webshop så kan du bestille en demo eller skrive til mig på mof@ewebsystems.dk og så opretter jeg en for dig.

Hvis du vil have Nets/PBS eller Euroline, så koster betalingsgatewayen 109 kr. /md. ellers er det andet ovenstående gratis... ;-)

Se alle funktioner og betalingsløsninger på http://ewebsystems.dk/komplet-funktionsliste/

Mvh

Morten 

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:50

Tak for dit svar. Jeg kan forstå at i bruger epay, som jeg læser det så koster det 599 kr. i oprettelse og 199 kr. pr. måned men er der flere omkostninger alt i alt ??

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 10:51

Strange.dk:

Tak for dit svar. Jeg kan forstå at i bruger epay, som jeg læser det så koster det 599 kr. i oprettelse og 199 kr. pr. måned men er der flere omkostninger alt i alt ??

Det kommer an på hvilken indløsningsaftale du vælger: http://www.epay.dk/indloser-internettet/oversigt.asp 

Vi benytter Euroline. Fantastisk service, gratis at have og gratis at oprette, koster en individuelt forhandlet sats pr. betaling. 

Men du bealer helårligt, derfor jeg nævner ca. 3.000 til opstart :)  

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)