Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Crowdfunding i Danmark

Side 4 ud af 6 (57 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Er det ikke, så skal jeg sørge for at lave så meget ballade, at reglerne bliver ændret, tro mig!

Søren har en pointe,  der "kan" måske være noget jura her.
Martin, det bliver spændende, hvis der bliver ballade, så er det meste af regel-sættet jo implementeret
via EU-regler, og så blive det ikke sådan lige at ændre.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er nogen af jer der rent faktisk kan tolke lovgivningen, vil jeg da blive glad for at få konkret input. Det kan jo være servicen kan laves så vi styrer uden om.
Jeg er ikke bange for en sag, men igen er det jo spild af tid.
 

De bedste hilsner

Martin
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

 Det var mig, der lige fik min makker Søren i crowdfunded.dk til at skrive til dig her vedr. de regler der er, der må være en frivillig advokat her der kan nærlæse Juraen,  men det er dejligt at du er tilbage i DK og sætter gang i nogle nye tiltag, som den hjemmeside du er ved at bygge op, Tak!!

 

hilsen

Bente koefoed

http://crowdfunded.dk/

Fra Danmark
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 28
Fra  crowdfunded.dk Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe Martin,

Jeg er frisk på at hjælpe til med at råbe både Morten Østergaard og Ole Sohn + Anders Hoffman op i denne sammenhæng. Du siger bare til :-)

Du kan læse lidt mere om de forskellige former for crowdfunding på vores blog her: http://crowdfunded.wordpress.com/2011/12/13/er-crowdfunding-the-new-black-nar-ivaerksaettere-skal-finde-finansering/

Meget mere opmærksomhed er krævet for at "kickstarter" dette koncept i lille Danmark men hvis det kan lade sig gøre i Sverige kan det vel også gøres i Danmark ik ?

Søren Andersen

http://crowdfunded.dk/

 

 

 

Fra Danmark
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 28
Fra  crowdfunded.dk Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

@Søren

det er flot gået af Kbh Kommune

respekt for det-de GØR NOGET

forhåbentlig smitter ideen af på andre kommuner i landet

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 65
Fra  Airplay Music ApS Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det springende punkt er efter min opfattelse at private investeringer muliggøres. Her drejer det sig om at private får mulighed for at investere dele af deres pensionsmidler, og naturligvis også mindre beløb eks. ned til DKK 5.000. Så er jeg sikker på at Danmark er rigeligt stort til at "crowdfunde" mange projekter.    

Fra Højbjerg
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Fra  YouMe Shopping Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Hvis der er nogen af jer der rent faktisk kan tolke lovgivningen, vil jeg da blive glad for at få konkret input. Det kan jo være servicen kan laves så vi styrer uden om.
Jeg er ikke bange for en sag, men igen er det jo spild af tid.
 

De bedste hilsner

Martin

Kære Martin,

tag gerne fat i mig. Har beskæftiget mig med området i et godt stykke tid efterhånden. Er i øvrigt gode venner med stifteren af Care2.com. Det er verdens største sociale netværk for frivillighed, og de har 11 mio. brugere worldwide. Han har i øvrigt også en masse insights indenfor crowdfunding, som jeg gerne deler. Jeg har dog lovet ham, at de ikke bliver lagt ud offentligt, men mail mig - så kan vi tage den derfra.

Bedste hilsner fra Jonathan Løw
Team-Leader hos Kaospiloterne.

Fra Danmark
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 28
Fra  crowdfunded.dk Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

 

Er det sket noget nyt i denne sag ?

 

 

Side 4 ud af 6 (57 indlæg)