Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Minbabysitter.dk - giver I lige et par gode meninger til kende ?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa - tak for de pæne ord - med hensyn til google map så mail mig blot på admin@minbabysitter.dk så kan vi lige tage den der

 

vh Thomas

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Triito.dk:

Helt sikkert et godt tiltag - jeg fortæller straks videre om sitet til mine bekendte med børn ..

Synes siden virker rigtig god, og overskuelig .. godt koncept!

Tusind tak - det er pænt af dig, men nu ikke derfor jeg skrev her - men mange tak alligevel. Har en facebook profil på siden også http://da-dk.facebook.com/minbabysitter 

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
social medier kunne jeg ikke se google plus på siden det kan betyde en del i google med en masse plusser.

Hej Mikael - ved nu ikke helt hvad dette er - men du har ret, jeg har ikke integreret så meget med de sociale medier. Jeg kunne godt tænke mig at få mere integration med facebook, således at når en babysitter har oprettet en annonce så kan de klikke på en knap som så overfører annoncen til deres facebook profil - men aner ikke hvordan - vil gerne betale et lille beløb, hvis der er nogen der ved hvordan ?

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
social medier kunne jeg ikke se google plus på siden det kan betyde en del i google med en masse plusser.

 

 

Hej Michael - jeg ved ikke helt hvad google plus er - men du har ret, jeg integrerer ikke ås meget med andre sociale medier og har tænkt på at når en babysitter har oprettet en annonce så vil det være fint om de kunne få deres annonce vist på deres facebook profil, men aner ikke hvordan man gør - jeg er villig til at betale et lille beløb, hvis der er en der ved hvordan ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Henriksen:

Mikael christiansen:
social medier kunne jeg ikke se google plus på siden det kan betyde en del i google med en masse plusser.

 

 

Hej Michael - jeg ved ikke helt hvad google plus er - men du har ret, jeg integrerer ikke ås meget med andre sociale medier og har tænkt på at når en babysitter har oprettet en annonce så vil det være fint om de kunne få deres annonce vist på deres facebook profil, men aner ikke hvordan man gør - jeg er villig til at betale et lille beløb, hvis der er en der ved hvordan ?

google plus er google eget social medie selvfølgelige betyder et plus like mere i google end et facebook likes

jeg ved dog ikke det med facebook annoncer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, mange tak for dit svar:-)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)