Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Barter deal: Kontorstol for hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har efterhånden slidt min kontorstol godt og grundigt ned og nu vil jeg gerne have en ny. Denne gang vil jeg dog have en kontorstol i ordentlig kvalitet og som er i top rent ergonomisk. Derfor har jeg bestemt mig for en Herman Miller Aeron eller en HÅG Capisto 8107. 

Kontorstolene ligger i den høje ende, også rent prismæssigt og derfor foreslår jeg her en barter deal. Jeg laver en ny hjemmeside til dig/dit firma, og i bytte får jeg en af de nævnte kontorstole. På den måde får du en professionel hjemmeside til en pris tilsvarende indkøbsprisen på kontorstolen, og jeg får en ny kontorstol for de timer der nu skal lægges i en hjemmeside.

Se gerne eksempler på tidligere udførte opgaver på http://www.infront.dk/referencer.

Sidder der en der ude der kunne være interesseret i sådan en handel?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan man nu stole på det ?  Skype-Wink

Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 20:33

Henrik Hansen:

Kan man nu stole på det ?  Skype-Wink

Jeg er ikke helt med, stole på hvad?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:35

Det var blot en lille joke, stole - kontorstole..... men ellers en super ide, held og lykke med den...

Mvh

HH

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 10:36

Hej Kasper

Du skal lige have styr på dine referencer på forsiden af din egen hjemmeside. Når man trykker på dem, fejler den.

Ellers held og lykke med projektet, det er et par voldgode stole du går efter. Uanset hvilken af dem,  det lykkes at få, vil du blive en glad mand.

Mvh
Carsten Christensen

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 11:12

Hej Carsten

Tak for tippet, det skulle gerne være rettet nu :). Jeg tror også at jeg bliver godt tilfreds hvis det lykkes mig at finde nogen der er interesseret i sådan en handel.

Mvh

Kasper Gadensgaard

Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 11:47

Jeg smider den lige op engang, i håb om at der skulle sidde nogen der ude sådan en fantastisk fredag formiddag :). 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)