Det er vel svært at sætte priser på. Da ikke alle opgaver er ens. Men måske nogle fra Priser så man har en lille ide om hvor det starter. Personligt er jeg glad for at jeg kan se nogle priser eller bare fra priser.. så jeg ved om det er noget jeg vil arbejde vidre med....
Det er vel svært at sætte priser på. Da ikke alle opgaver er ens.
Præcis. Og som der står nu. Alle opgaver variere. Men med priser sortere man i folk. Nogen folk tror jo det koster en kasse øl for 4 dørmænd en hel aften.
Og uden priser så appelere det meget mere til salgs evnerne hos mig, og de er ikke stærke ;.)
Så det er lidt vanskeligt. Men jeg tænker hvad der er mest brugervenligt
det ville måske være brugervenligt at sætte nogle pris eksempler op. skulle jeg bruge en dørmand har jeg ikke en ide om hvad det ville koste. så ville jeg finde det godt at jeg kunne se nogle ca. priser....
Efter din side har fået et markant løft, synes jeg du bør synliggørelsen dine priser :-)
Det kan ikke skade. Men ellers kan du have en side som der hedder "priser" hvor du skriver vejledende priser på forskellige ydelser, hvor folk også kan kontakte dig for tilbud, eller ved større arrangementer.
Men gør hvad du selv har det bedst med.
Hav en rigtig god dag.
Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk