Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til Tøjbutik/Webshop (i København), SØGES!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino''er,

Som det af mine forrige indlæg er fremgået, så er jeg i øjeblikket i gang med at opstarte en webshop med salg af mærketøj. Planen er dog ikke blot at starte en middelmådig webshop som skal køre på fritid/deltid.

Nej, ambitionerne er store og går i retning af en landskendt webshop samt en kæde med fysiske butikker.

I forbindelse med opbygningen af den oven for omtalte webshop, så har jeg imidlertid fået mod på allerede fra start ligeledes at arrangere lanceringen af en fysisk butik som så samtidig kunne agere lager samt hovedkontor.

Jeg har i længere tid gået og leget med tanken om at få en partner til projektet og med ideen om at lancere en fysisk shop allerede simultant med webshoppen, ja så synes disse overvejelser mere og mere aktuelle.

Jeg kunne således godt tænke mig at høre, om der er nogle af jer amino''er som kunne have interesse for en sådan partner-stilling. Jeg leder umiddelbart mest efter en person på sjælland med erfaring inden for netop det at drive en fysisk butik, og da gerne en tøjbutik. (Hvis du ingen erfaring har, men alligevel mener du er den jeg leder efter, så læs ufortrødent videre!)

Det vigtigste for mig er at finde en person som jeg går godt i spænd med og som i øvrigt vil være villig til at investere tid og energi i projektet.
Det er således ikke afgørende at du kommer fra København som det ellers fremgår af overskriften. Jeg bor dog selv i Hovedstaden og kunne således se visse fordele ved at have en partner for hvem det samme er gældende.

Hvis ovenstående har gjort dig interesseret og du i øvrigt mener at du er lige den person jeg leder efter (alder er fuldstændig ligegyldig) så send mig en mail på k-willemoes@vip.cybercity.dk indeholdende lidt info om dig selv.

Tak for din tid.

Venlig hilsen,
Kasper

Fra Helsinge
Tilmeldt 12. Jul 05
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 07:40

Regnskab ud af huset www.accp.dk

Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:02
Hej
Af nysgerrighed: har du fundet tøjmærker som vil sælge til dig?
Jeg har drevet webshop indet for andet område i 6 år, hvor det har været et stort problem at finde mærkevareleverandører der vil sælge til en internetforretning.
Nu står jeg for at skulle åbne en fysisk butik der bl.a. skal have dametøj og overvejer nøje hvordan jeg skal gribe mærkevareproducenterne an....
CTN
Fra København
Tilmeldt 21. Nov 05
Skrevet kl. 21:30
Hej CTN,

Jeg leder fortsat efter partnere som har lyst til at opstarte fysiske butikker under min virksomheds navn. Kunne det evt. have interesse?

Venlig hilsen,
Kasper
Fra København
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 23:10

Jeg har rigtig rigtig mange ideer til en speciel webshop og står 100% indenfor det.

Jeg har planer om selv at starte en butik med en speciel service der både giver PR og klart vil sælge.

Men jeg er i øjeblikket under Uddannelse på Handelsskolen og er færdig til sommer.

Så hvis du stadig ikke er kommet igang, kan vi mødes og snakke om det men det bliver først til sommer jeg kan ligge fuld tid i projektet.

Vh. Rasmus - Smid en mail eller andet

(Rasmusvj(at)hotmail.com)
Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 12:44

Hej Kasper

Hvad er det for en slags tøj du vil sælge?
Jeg har en fysisk butik på Østerbro men kunne godt tænke mig at udvide med større lokaler og internetbutik, men jeg sælger kun tøj til kvinder.

Mvh
Maiken
Fra København
Tilmeldt 21. Nov 05
Skrevet kl. 16:02
Hej Maiken,

Vi er "desværre" kommet så langt i processen, at vi ikke længere leder efter partnere. Jeg takker dog mange gange for din henvendelse.

Venlig hilsen,
Kasper
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)