Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis "Messestand" - søsport, friluft, camping - 19. maj

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Sælger du ting, som er relateret til søsport, friluftsliv eller camping, har du mulighed for HELT GRATIS at få en stand på Søsportsdag den 19. maj ved Humlum Fiskerleje nord for Struer.

Jeg starter min kajaktur Danmark Rundt (www.kajaktrip.dk) fra Humlum Fiskerleje den dag, og i den forbindelse arrangerer Campingpladsen og jeg i fællesskab det, vi kalder en søsportsdag.
Vi forventer besøg af mange, som har interesse i fritidsliv på, ved og i vandet, og vi forventer, at langt de fleste af campingpladsens gæster vil kigge forbi.
Der bliver gode legemuligheder for ungerne, og der bliver mulighed for at prøve forskellige former for vandsport.

Vi inviterer alle lokale butikker og foreninger, som har med livet på vandet at gøre, og der kommer også nogle, som retter sig mod camping.

Vi vil gerne have mange gæster, så standene er gratis. Dog er vi af praktiske årsager nødt til at lægge nogle begrænsninger.

Send mig en PM, hvis du gerne vil have en stand - det forgår udendørs, men vi har pavillioner til rigtig mange.

Nåja - hvis du vil sponsorere min tur en smule, er du også meget velkommen - Det kunne jo være en måde at takke mig for venligheden på Big Smile.
Læs lidt om sponsrmulighederne her: http://kajaktrip.dk/sponsorinfo/
Og her: http://kajaktrip.dk/products-page/

Venlig hilsen

Hans

Hans

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:37

OK - jeg tænkte, at ordet "gratis" kunne lokke folk ud af busken.
Vi kan da godt tage en tusse for det, hvis det gør tilbuddet mere interessant :-)

Hans 

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:59

Jeg bumper den lige en sidste gang - så skal I nok få fred :-)

Hans

Fra Holsted
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:38

Jeg tror gerne jeg vil komme og kigge på selve dagen :) er selv friluftsinteresseret :)

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:54

Du er meget velkommen - tag endelig dine venner med.

Hans

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)