Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler for import af vare fra kina som privatperson?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det muligt og importere vare fra kina som privatperson? Nu er jeg nybegynder - så overvejer at min far og jeg køber det igennem hans CVR nummer? Men hvad kræver det at købe vare hjem fra kina? I dette tilfælde er det armbånd som jeg er ude efter, er der noget specielt jeg skal være klar over?

- Mads

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er varer til videresalg SKAL du være CVR-registreret SAMT være importtørregistreret under dit CVR.

Så skal du finde toldsatsen for din vare. Det kan du gøre selv på eVITA eller få en bindende sats fra SKAT.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hva hvis det er til privatsalg?

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

du må gerne sende en pakke til dig selv som privatperson,men den skal fortoldes,og som skrevet før hvis det er til videre salg skal du importreg.

men det er nemt at gøre sammen med at du får et cvr.Jeg mener at fortoldning er ca 9%..

Jeg producerer selv i Kina vil du have lidt flere hents kan du lave mig en mail,Dorte@sigensgaard.dk

Hej

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Hva hvis det er til privatsalg?

 

Nå du importere vare il videreslag (Også selv om du kalder det privatsalg) skal du være importørregistreret. Dvs. at du skal have et moms nr. samt importør registreres.

 

 

Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorte,

Jeg har læst din mail i Amino, i forbindelse med importere produktter fra Kina, og jeg har brug for din hælp.

Jeg vil importere iphone cases fra kina for at sælge i €u&verden. men det ved jeg ikke hvor mange penge skal jeg betale til told&moms.

JEg har et lile firma i dk med cvr nummer og jeg er momsregitreret, men hvornår skal jeg betale de skater her i dk?

når du importerer fra kina,har du en speciel aftale med DHL, UPS, for eksempel?,(tranport er meget dyr...)

Jeg har brug for din erfaring med den slags ting.

Du kan kontakte mig her: oskardepablo@gmail.com

På forhånd tak.

MVH

 

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oskar

jeg vil meget gerne hjælpe med det jeg kan,men texil er det jeg arbejder mest med så hva importmomsen er på iphone cases ved jeg faktisk ikke,der må du have fat i told og skat.

du skal være import reg,og det firma du vil handle med skal også være export reg,hvilket mange af dem ikke er,så det vil du skulle købe dig til herude.priser kan være meget svingende men fra 1000 og op efter...du er også nødt til at tjekke om det er lovligt at sælge det produkt du vælger.

Mht fragt ja det er dyrt,jeg bruger for tiden sune som også er her på amino og han er god til priser,jeg booker for det meste selv mine container fra dk da det er nemmere at følge goodset på denne måde.

jeg vil mene at du er nødt til at finde et trading firma herude som kan stå for alle dine papier og finde dine produkter...

husk kinesere er ok men stol ikke på dem før du kender dem godt,der er mange banditter herude..og ja de kan det hele men det holder ikke altid.

håber det kan hjælpe dig lidt på vej ellers er du meget velkommen til at maile mig på dorte@sigensgaard.dk men her i kina er vi 6 timer foran.

Hej Dorte

 

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Hva hvis det er til privatsalg?

Så snart det er vare du importere til videresalg - så skal du være importør og moms reg.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Fra  Aarhus Murer & Tømrerforretning Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er virkelig rigtigt! der er ikke noget problem i at importere, så længe du kender importregler før du gør dette. Du bør bevidst også for de mennesker, du vil tale med med hensyn i import fra Kina.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)