Det er beregnet til at lave playlister "on-the-run" uden at skulle logge ind på YouTube osv. Er det smart og har det affilliate potentiale? Kom gerne med råd
Smart :) Og ja det synes jeg helt bestemt. Smid nogle reklamer på siden?
vh AB
Ads aren't cool.
Få en masse omtale, integrer Facebook & Twitter og når siden så har masser besøgende, kan du begynde at tjene penge. Det er en rigtig rigtig snedig side, der godt kunne gå gen og blive succesrig, hvis jeg var hersker af verden.
Pas på du ikke ødelægger den med for meget reklame.
Mit forslag: Sæt 1 reklame på forsiden under search. Sæt 1 reklame ind i midten af søgeresultaterne. Så kan du jo altid lade dem roterere mellem forskellige reklamer.
Rettelse: Glem reklamen på forsiden. Det får bare folk til at klikke væk...
Det virker da helt perfekt. Er utrolig enkelt og virker, så der er ikke noget at klage over. Med hensyn til reklamer kan jeg ikke rigtig udtale mig da jeg ikke har den store erfaring med det. Men syntes at det er en rigtig fed side. Og tror at der er rigtig mange som vil benytte sig af siden hvis de kan huske navnet ;-)
Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex
Smart :) Og ja det synes jeg helt bestemt. Smid nogle reklamer på siden?
vh AB
Ads aren't cool.
Få en masse omtale, integrer Facebook & Twitter og når siden så har masser besøgende, kan du begynde at tjene penge. Det er en rigtig rigtig snedig side, der godt kunne gå gen og blive succesrig, hvis jeg var hersker af verden.
Enig med Føns her. Reklamer er ofte afgørende for om jeg gider bruge siden eller ej. En side med bunkevis af reklamer virker på mig som en uprofessionel side der har en ejer der er relativt desperat efter penge og egentlig er ligeglad med brugernes oplevelse af siden (og det er dem man i sidste ende tjener på). Reklame skal bruges med omhu, og ikke bare fyldes på.
Det er bare min mening. Kan jo i princippet være ligegyldigt hvis jeg er 1 ud af 100.000 med den mening. Held og lykke med projektet, det er en god ide :).