Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil I give jeres mening til kende?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er hjemmesiden til mit callcenter endelig klar.

jeg synes selv den er super (det kan jeg sagens sige da det ikke er mig selv der har lavet den), men vil selvfølgelig gerne høre hvad I mener derude?

www.prontocallcenter.dk

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 15:17

Nu spørger du direkte og min ærlige mening er desværre at jeg ikke er særligt begejstret for den. Jeg synes den ser gammeldags ud og det kunne laves langt lækrere, mere straight to the point og mere nutidigt både mht. design, men også den tekniske udførelse, som halter gevaldigt. Jeg kan se den er lavet med et online værktøj på denne side: http://www.wysiwygwebbuilder.com/

Billederne på forsiden - jeg forstår ikke helt relationen til et firma, der tilbyder telefonservice? Jeg ville have valgt at lave et fedt og tillidsvækkende billede, hvor du eller en anden i firmaet sidder klar ved et skrivebord og måske taler i telefon samtidigt. Noget, der var vedkommende og viste jer frem. Men, et billede af et ur og et tag? Jeg ved ikke... jeg forstår ikke pointen ihvertfald.

Jeg har ikke nærlæst det hele, for det overordnede indtryk indbød ikke ligefrem til fordybelse. Jeg er ked af at måtte give så hård en kritik for det er nok ikke, hvad du havde håbet på at høre og når du så endda selv synes den er 'super', så bliver jeg jo helt trist af at se den ikke er bedre. Men, jeg håber du kan bruge min kritik til at få siden endnu bedre, for det er ment i bedste mening.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:19

Hej, jeg synes den virker utrolig troværdig - og gammeldags, men det går jeg udfra er meningen.

Dejlig ligetil opsætning og man får svar på alt på undersiderne. 

Held og lykke med virksomheden.

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 15:58

Det ER nemlig meningen at den skal være en smule gammeldags... eller rettere: den skal ikke være ny og hip og smart i en fart, for det er netop det vi IKKE  vil signalere.

Jeg kan godt følge dig (Lars) i det med billederne og faktisk er de også midlertidige. De er fra der hvor vi sidder, men det kan man jo ikke vide. De SKAL skiftes ud, men det bliver ikke den obligatoriske blondine med headset man kommer til at finde der i stedet, men nærmere noget i stil med det der er der nu, uret for tiden som vi giver vores kunder mere af og så må vi se hvad vi finder på, hvis mere overhovedet.

Siden er ikke lavet af en prof, og det er klart at det vil en hjemmesidekyndig selvfølgelig kunne se, men jeg regner med at vores kunder for det meste er ganske almindelige mennesker, og det er jo dem den henvender sig til.

Men jeg vil gerne høre kritik, det er da klart at jeg bliver gladest for et indlæg som Christinas (tak for det Christina), men jeg vil nu også gere høre det negative ;)

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 17:23

Først og fremmest jeres indhold og troværdighed: helt i top! Der er de informationer som kunden skal bruge, skrevet i et let og imødekommende sprog, og der er billeder af jer. Super! Troværdigt og tillidsskabende. Ikke en finger at sætte her.

Dernæst designet, og der må jeg desværre erklære mig enig med ovenstående. Det ser gammeldags ud på den kiksede måde. Tungt, træt og grafikken er takket.  Kunderne (internetbrugerne) har forlængst vænnet sig til lækkert og stilsikkert design, så de kan godt se - eller måske snarere mærke - forskellen, når de kommer ind på en side som ligner noget som er lavet af en hyggeamatør.

Og nej, det eneste alternativ er ikke smart i en fart-fancy design. Jeres design er jo på ingen måde decideret grimt, men det signalerer "uprofessionel".  En dygtig designer vil kunne redesigne jeres site så det næsten ligner det I har, men udstråler det modsatte.

En rigtig god ting ville være at få jeres (medarbejdernes) billeder mere frem og gerne helt frem på forsiden, og med øjenkontakt, som på dit eget billede. Så ville jeg som potentiel kunde føle mig taget godt imod med det samme jeg kommer ind på sitet,  og jeg ville helt sikkert tænke, at I kan levere samme service til min virksomhed.

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 18:07

Mette Monty:
Det ER nemlig meningen at den skal være en smule gammeldags... eller rettere: den skal ikke være ny og hip og smart i en fart, for det er netop det vi IKKE  vil signalere.

Det er meget, meget firkantet og dybt forkert at tro det modsatte af gammeldags nødvendigvis er 'ny og hip og smart i en fart', som du beskriver det. Men, fred være med det, du har din holdning og jeg har givet dig min uforbeholdne mening baseret på min erfaring med design siden 1999. God vind med projektet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)