Så er hjemmesiden til mit callcenter endelig klar. jeg synes selv den er super (det kan jeg sagens sige da det ikke er mig selv der har lavet den), men vil selvfølgelig gerne høre hvad I mener derude?
|
Nu spørger du direkte og min ærlige mening er desværre at jeg ikke er særligt begejstret for den. Jeg synes den ser gammeldags ud og det kunne laves langt lækrere, mere straight to the point og mere nutidigt både mht. design, men også den tekniske udførelse, som halter gevaldigt. Jeg kan se den er lavet med et online værktøj på denne side: http://www.wysiwygwebbuilder.com/
Billederne på forsiden - jeg forstår ikke helt relationen til et firma, der tilbyder telefonservice? Jeg ville have valgt at lave et fedt og tillidsvækkende billede, hvor du eller en anden i firmaet sidder klar ved et skrivebord og måske taler i telefon samtidigt. Noget, der var vedkommende og viste jer frem. Men, et billede af et ur og et tag? Jeg ved ikke... jeg forstår ikke pointen ihvertfald.
Jeg har ikke nærlæst det hele, for det overordnede indtryk indbød ikke ligefrem til fordybelse. Jeg er ked af at måtte give så hård en kritik for det er nok ikke, hvad du havde håbet på at høre og når du så endda selv synes den er 'super', så bliver jeg jo helt trist af at se den ikke er bedre. Men, jeg håber du kan bruge min kritik til at få siden endnu bedre, for det er ment i bedste mening.