Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tradedoubler - erfaringer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil høre om der er nogen som har erfaringer med tradedoubler? Da de har en rimelig høj start-pris er jeg interesseret i at vide om det kan betale sig, og hvor højt man skal op i procenter pr. salg, for at komme i betragtning så gode partnere vil eksponere ens site?

Mange hilsener Helle

Fra KBH
Tilmeldt 12. Feb 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:59
Har generelt ikke haft gode erfaringer med tradedoubler, de fungerer dog bedre i sverige end danmark. Når man snakker annoncering er en fast pris pr. salg altid bedre en en %-del af salget, så er der flere websites der vil kører kampagnen.
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:55
Tror det kommer an på hvem du gerne vil ud til.

Hvis du gerne vil på en masse mindre sites, så er tradedoubler sikkert okay.

Men vil du på større mere professionelle sites, så er du nødt til at kontakte dem selv.

Jeg ved at mange nye website-ejere tilmelder sig disse services og får venner til at klikke på reklamerne samt tilmelder sig nyhedsbreve, etc.

Så skal du bruge disse partner-programmer kan jeg kun anbefale Cost Per Sale.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:10
I Sverige sidder Tradedoubler på ca. 60% af markedet - og har derfor utrolig godt fat i alle de store medier, som jo typisk er dem, der sammen med de meget målrettede leverer flest leads til annoncøren. I Danmark er TD også rigtig store, men herhjemme er vi jo knapt så store som i Sverige - og derfor er det også sværere for ét netværk at kunne levere meget store mængder kunder. Men det hele afhænger jo af dit budget, strategi osv. Men med en kombination af online marketing, leadaftaler og lidt søgemaskine optimering går du nok ikke helt galt i byen...
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)