Hej Vi er et nyopstartet virksomhed, som tilbyder kunder at lave online bookings til diverse bahandlinger Vi har kigget på SuperSaaS, Snoozeer, TimeCenter, Onlinebooq, m.fl, men der er altid lige en funktion, som booking systemet ikke kan, hvilket er frustrerende. Problemstillingen er at vi ønsker at kunne integrere følgende ting i bookingsystemet eller kunne koble det til det.
Det eneste bookingprogram, som kan alt det overstående er Bookingbug.uk, men jeg ved ikke om det er godt at bruge i dk, da det er uk baseret og derfor nok ikke kan kobles til et dansk lønningssystem eller regnskabsprogram. Er der nogen der kender til det og har fået det til at virke i dk og med hvilke regnskabsprogrammer eller lønningprogrammer? Bookingbug kan integreret i Xero. Nogen der har brugt Xero i dk?
Jeg håber at der er nogen af jer kan svare på min mange spørgsmål, da jeg virkelig har søgt uden at finde nogen rigtige gode svar. Jeg giver plads til eksperterne... TAK
Vh
Roberto Brissing
Visionary Wellness |
Det her er jo en klassisk "buy vs. build".
Ja det ville være rart hvis eens forretning kunne automatiseres 100% så man bare kunne side og kigge på et Dashboard mens man tjente penge, men ofte er det de sidste 5% der koster kassen da det er noget funktionalitet som er speciel for din virksomhed.
Så hvis du ikke kan finde et produkt der lever op til dine krav, så er der ingen anden mulighed end
1) Byg dyret selv. Det bliver sikkert rigtigt dyrt (i hvert fald ift en off the self løsning)
2) Accepter at der måske er nogle manualle processer (kunne fx. være regnskab eller lign) og glæd dig over at softwaren klarer 90% af det du gerne vil.
Jeg er selv tit med på store projekter (fx. en lille hjemmeside til 20+ millioner i fase 1) og jeg må tilstå at jeg er ret overrasket hvor penge der bliver brugt på IT projekter (især i det offentlige) på at få de sidste 2% automatiseret.
Ofte kan man få noget der kan 95% af det man vil enten med standard funktionalitet eller via mindre udvidelser, og det er de sidste 5% der reelt koster 95% af budgettet.
Standard 80/20 tankegang. Nåh, bare lidt input til dine overvejelser :)