Det sku godt gået. tillykke med det :-) |
Tillykke med pladsen.
Men da jeg klikkede på linket på google kan den ikke åbne siden.
Det sku godt gået. tillykke med det :-) |
rygestop dag for dag
Tillykke med pladsen. Men da jeg klikkede på linket på google kan den ikke åbne siden. |
Videoproduktion og Facebook og Linkedin annoncering - https://www.zoeme.dk
Hey Mads - er igang med at lægge nyt design på, så prøv igen om en 2 timer ;-) |
Mange tak ![]() |
folk kan jo slå områder til men jeg går ud fra gennemsnit er du den bedste da du ligger nummer 1 google.dk men områder rundt omkring svinger siden meget , i alt er det altså dem som indstiller på sin computer bor det område i google.dk om de får det meget område bestemt resultat eller hele google.dk resultat jeg tror sagtens du kan få den op også i områder alle samme , men ordret logo design det ser meget svært ud der er hård konkurrence men du er kommet meget meget langt nu, jeg synes bare du skal arbejde der ud ad som har gjort før, du er kommet så langt nu, jeg tvivler ikke du skal nok også nå alle områder , det fortjener en side der er så god som din side Men jeg ved helt ærligt ikke hvorfor der er forskel så meget lige nu i områder fra nærmeste by til by lige nu , det er spændende hvad der sker lige nu, men jeg kan ikke lige se hvorfor grunden den forskel by til by i alt super tillykke med det fantastiske gode resultatet du har fået , det er ekstremt godt gået |