Hej alle. Jeg har tidligere efterlyst én, der vil forsøge sig med design og programmering af min webshop og har i den forbindelse haft dialog med flere forskellige, - nogle mere seriøse end andre. Jeg har stadigvæk dialog med et par af de "gode", - men er ikke nået frem til en endelig konklusion endnu og søger derfor gerne flere tilbud. De essentielle punkter, som webshoppen skal kunne håndtere er: - design af produkt inkl. preview undervejs (skjorter/jakkesæt). Derudover selvfølgelig også oprettelse af færdige produkter, håndtering af fragt, moms osv, - samt et lækkert design. Som jeg kan forstå, så er "problemet" designet af produkter med preview undervejs, - det vil jeg rigtig gerne have med, - hvis det ikke kan lade sig gøre, så kan jeg måske stille mig tilfreds med nogle lækre illustrationer undervejs, der viser idéen bag designet, - f.eks. illustrationer af forskellige typer kraver osv., hvor man så vælger én. Jeg har en noget mere uddybende specifikationsliste, så hvis du er interesseret, så smid mig en mail. Budgettet er (forhåbentlig) maksimalt 20.000 kr. plus moms for en færdig webshop inkl. betalingsløsninger osv. Glæder mig til at høre fra Jer. God dag. Mvh Chris |
Hej Chris
Det lyser som en spændende webshop du vil have bygget.
Kan du henvise til nogle sider der har den funktion med design af produkter og preview du ønsker så man kan få en idé om hvordan det kan gøres?