Herinde på Amino bliver der skrevet utallige indlæg hver eneste dag. Mange af dem handler bl.a. om bøger til iværksættere. Derfor har jeg lavet en hjemmeside som netop omhandler de bøger til iværksættere. Det er fx bøger om affiliate marketing, spændende biografier, SEO bøger, webshop konverteringsbøger osv. Derfor vil der på min hjemmeside være anmeldelser af de forskellige bøger, og lige netop hvorfor disse bøger er relevante for iværksættere og andre folk i erhverslivet. Hjemmesiden er gået online i dag, og derfor er der indtil videre kun 5 anmeldelser af iværksætter bøger. det er bl.a. en anmeldelse af 4 hour work week af Timothy Ferris. Derudover er der fx også en anmeldelse af Milliardær på skype - af Janus friis. Så istedet for at alle herinde skal skrive hver gang der bliver oprettet en ny tråd om gode bøger til iværksættere, så kan de bare gå ind på min side og læse de om de forskellige bøger. Der vil bl.a. komme en iværksætterbog i fokus hver uge. Derudover kommer de top ti lister indenfor de meste populære kategorier. fx bøgerne om affiliate marketing, og spændende iværksætterbiografier. Hvad synes i ellers om siden? Mvh Tobias. |
Fantastisk ide, vil gavne rigtig mange tror jeg.
Jeg selv vil dog hellere høre lydbølger eller podcast om selv samme emner, hvis du ku få det med også ville det være fedt.
Link til podcast, interviews, lydbølger osv. Dem der findes, kan de lejes på biblioteket, hvor kan de dl eller købes osv.
Ps hvad er din webside adr?