Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De bedste iværksætterbøger.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Herinde på Amino bliver der skrevet utallige indlæg hver eneste dag. Mange af dem handler bl.a. om bøger til iværksættere. Derfor har jeg lavet en hjemmeside som netop omhandler de bøger til iværksættere.

Det er fx bøger om affiliate marketing, spændende biografier, SEO bøger, webshop konverteringsbøger osv. Derfor vil der på min hjemmeside være anmeldelser af de forskellige bøger, og lige netop hvorfor disse bøger er relevante for iværksættere og andre folk i erhverslivet.

Hjemmesiden er gået online i dag, og derfor er der indtil videre kun 5 anmeldelser af iværksætter bøger. det er bl.a. en anmeldelse af 4 hour work week af Timothy Ferris. Derudover er der fx også en anmeldelse af Milliardær på skype - af Janus friis.

Så istedet for at alle herinde skal skrive hver gang der bliver oprettet en ny tråd om gode bøger til iværksættere, så kan de bare gå ind på min side og læse de om de forskellige bøger.

Der vil bl.a. komme en iværksætterbog i fokus hver uge. Derudover kommer de top ti lister indenfor de meste populære kategorier. fx bøgerne om affiliate marketing, og spændende iværksætterbiografier.

Hvad synes i ellers om siden?

Mvh Tobias. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 19:53

Fantastisk ide, vil gavne rigtig mange tror jeg.
Jeg selv vil dog hellere høre lydbølger eller podcast om selv samme emner, hvis du ku få det med også ville det være fedt.
Link til podcast, interviews, lydbølger osv. Dem der findes, kan de lejes på biblioteket, hvor kan de dl eller købes osv.
Ps hvad er din webside adr?

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 20:05

Rigtig god idé, og flot hjemmeside :)

Bare irriterende at jeg ikke kan finde nogen af bøgerne på Netlydbog :)
Men som Jesper også skriver, kan det måske også være godt at have (affiliate) link til lydbøger mm. og ikke kun bøger.

Men ellers god idé!  

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Tilmeldt 14. Apr 10
Skrevet kl. 20:07

Hej Jesper.

Tak! adressen er www.ivaerkbogen.dk

Jeps, tak for ideen.. det vil jeg helt sikkert kigge på!

Findkollegie.dk

- det vil jeg tage et kig på..

Mvh Tobias.

Tilmeldt 14. Apr 10
Skrevet kl. 08:43

Andre som har gode forslag til hvad jeg elllers kan have med på siden?

Mvh Tobias.

Tilmeldt 15. Apr 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:51

Hej Tobias,

Jeg ved ikke om det ville være for langt fra selve hovedemnet med siden, men hvad med heads-up omkring foredrag osv., som kan være interessante for iværksættere og andet godt folk, som har lyst til at dygtiggøre sig og følge med i de nyeste tendenser indenfor iværksætteri, online marketing mm.?

Dét ville jeg ihvertfald kunne nyde godt af. Som ny, er det ikke altid lige let at vide hvor man skal lede efter disse ting og hvilke der er værd at deltage i.

Ha' en god dag!

Tilmeldt 22. Jul 12
Indlæg ialt: 5
Fra  BlivInspireret.dk Skrevet kl. 00:01

Hej Tobias. Super god ide.

Jeg elsker inspiration, og denne side http://blivinspireret.dk giver dig ligeledes kilder til inspiration! Martin Thorborg og Christian Stadil har lige medvirket til artikler derinde. Super spændende!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)