Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du har alt at vinde - intet at tabe!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har nu chancen for at få et meget spændende og indbringende fritidsjob. Et job, der vil kunne give dig både masser af oplevelser i udlandet samt kunne blive særdeles indbringende.

Du skal ikke sælge noget – blot bruge dine talegaver og din evne til at begejstres og smitte andre med din begejstring.

Mere vil jeg ikke røbe her. I stedet anbefaler jeg, at du klikker ind herunder og læser meget mere:

Mange venlige hilsener

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:06

Det der lyder så godt at det lyder lumpent...kan du ikke lige sige lidt mere? Så vidt som jeg kan se sender i folk på en gratis rejse til Tyrkiet mod at de tilgengæld herhjemme vil fortælle vidt og bredt om hvor godt opholdet var?
Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 05:49
Det er ikke spor lumpent, men en helt normal fremgangsmåde blandt et hav af ejdnomsmæglere. Der er for det første ingen, der bliver sendt på en gratis ferie den at de har vist at de dur til jobbet.

Lidt forklaring: Det koster en del at drive ejendomsmæglervirksomhed. Vi annoncerer på flere forskellige reklamesider, og det koster et vist beløb for hver kunde, der henvender sig. Det er jo langt fra alle, der køber. Det er såmænd blot disse penge, vi på denne måde bruger anderledes. Det koster jo ikke en krone i reklamepenge, når din  nabo eller arbejdskammerat eller bekendt bliver henvist af dig.

Til gengæld gør vi det, at når vi har indgået formidlerkontrakter med det antal formidlere vi har afgjort, vi vil have, , laver vi en fællesrejse for dem herned.  Måske er der formidlere, der kan henvise flere familier. S er det yderst hensigtsmæssigt at formidleren tager med denne gruppe herned og er med  dem de dage fremvisningerne står på.

Jeg håber, du blev en del klogere og har lyst til at høre endnu mere. Hvis du sender mig din emailadresse, kan jeg sende dig alle nødvendige informationer, så din skepsis bliver forvandlet til indsigt i, hvor fornuftig denne form for markedsføring er.

Mange venlige hilsener

Heelge

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)