Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outlook på server - prisindikation søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer.

Jeg ved det er muligt at køre MS outlook over en server. Men kræver dette egen server, eller er det noget man kan købe sig til i form af en hostet løsning?? I så fald hvilke prislejde befinder vi os på??

Jeg håber der er nogen der kan kaste lidt klarhed over dette for mig.

Med venlig hilsen

Morten Anderse

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:34
jeg tror du tænker på en exchange server, hvad jeg sådan lige kan læse ud fra dit spørgsmål.

Dem kan du får som hosted løsninger mannge steder, se f.eks. dandomain og scannet som begge tilbyder dette til en overkommelig pris.
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:00
Hej Martin

Du ahr helt ret. Jeg har lige været inde og se på Scannets løsninger. De har en løsning med 20 mb til kr. 20,- om måneden (35,- om måneden for 100mb) så det er vist lige hvad jeg leder efter. Tak for hjælpen

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:09
Det var så lidt Morten  - Jeg ved nogle af dem har en demo man kan prøve først, det kunne være du skulle lege med den og se om den opfylder alle dine behov.
Fra Tune
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 17:14
Du kan også prøve www.netdanmark.com

De har Exchange løsning for 35 kr. for 150 MB. Det burde være nok hvis man husker at rydde op i sin indbakke.

Hilsen Srdjan

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:24
Jeg fik for et par dage siden et tilbud fra Surftown da de nu begynder også at tilbude Hosted Exchange.

Det er helt klart de bedste priser jeg er stødt på. 2gb plads for kr. 19,- om måneden.

De har også en udvidet version med lidt flere muligheder til kr. 89 om måneden. Men stadig billigt.

Med venlig hilsen

Morten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)