Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har erfaring med Amazon Associates?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Nov 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ved ikke virkelig om de affiiate programmer. der er telefonnumre og  person navner og alt mulige informationer jeg har og de har sendt mig også et home back office program, hvor jeg skal arbejde for dem. problemet er bare dette program som jeg skal købe og der hvor jeg har fortalt dem, at jeg kan ikke betale den nu,

der gik galt og samtalen førte mig i denne situation, herefter sankket med en højere status person end consulanten, har sagt til mig at de refundere 1000$ tilbage og de har sendt mig en kvittering for det.

jeg kan se i min program pakke hvad jeg har købt og gjort osv. det er det jeg bange for nu, hvis de har ikke gjort som de sagde. så er jeg økonomisk helt i bunden.

jeg står som enlige mor og har brug for ekstra penge da jeg studerer samtidig, har troet den dummy personer, faktisk anset også i samtalen, der må være galt i dette system eler samtaler, men kunne ikke konsantrere mig til det, da min søn var også omkring mig, hvor jeg ikke kunne styre begge ting på en gang, eller tre. 

Vil du lige kontakte mig JESPER på en anden måde og SÅ kan du hjælpe mig med det. jeg har jo spærret mit kreditkort efter samtalen, jeg bliver bare bange for hvis de har gjort noget andet end det. Jeg er ikke så god til at formulere mig på engelsk, det var det faktisk, der blev største problem for mig. jeg kunne ikke klappe deres kæft. :((((

jeg skal bare inde ud af hvad det her program handler om , ellers er der noget muligheder for at føre den til myndighederne eller nogen ansvarlige personer.

firma navnet er dynamix 7, og den stod i min konto som cbhostfee.com

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 21:46

Det lyder virkelig som nogle der har bondefanget dig og taget dig ved næsen - Er ked af at sige det, men det har INTET med Amazon affiliate program at gøre. De ringer ikke ud til kunder og de har intet program der koster penge upfront.

Kan ikke se hvordan jeg skal kunne hjælpe dig desværre, andet ind det her er en dyr fejl at tage ved lære af. 

Kontant din bank hurtigst muligt og bed dem om at trække pengene tilbage i så fald.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Nov 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:54

Mener du, at det er ikke nok med at spærre kortet.?

Da jeg spurgt bankdamen om der er muligheder for at trække pengene tilbage eller aflyse betalingen osv. sagde hun, at hvis de har gjort det før nu, det du har ringet mig, så har de alligevel trukket pengene.

Jeg får stadigvæk mails og informationer om dette program. Mener du virkelig at det var en svindel. ? :((

jeg ved godt nu at de penge hvis de overført på deres konto at det kan ikke betales med mindre de er villig at betale tilbage. jeg er heller ikke sådan så meget trist over det faktisk. så må jeg nok sende dem til Gudens tjeneste og Han vil nok strafffe dem. i det mindste jeg har lært noget af den selvfølgelig.

"The mistakes are around us for to make us experienced and thankful."

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)