Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fjernsyn på computeren?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Jeg ved Joost og lignende er på vej, men indtil det virkelig bryder igennem, kunne jeg godt tænke mig at se TDC kabel TV på min computer, så jeg kan spare fjernsynet væk(der er ikke meget plads på et kollegieværelse) - Er det muligt?

Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:06
Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 14:08
Hej Nikolaj,

Det kan det godt. Du skal bare have sat et TV-kort i din computer. De leveres typisk også med både fjernbetjening og software, der gør det muligt at bruge din pc som en harddiskrecorder. De fås fra omkring 300 kr. op opefter.

Mvh. Joachim

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 14:18
Dem jeg kan finde er noget med signal og hvad ved jeg:-)

Jeg har bare et kabel-tv stik i væggen - Hvordan får jeg det til at hænge sammen?

Jeg er ikke så teknisk:)

Tak for hjælpen i to!

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 14:21
Hej Nikolaj,

Jeg har selv haft gode erfaringer med www.kableronline.dk - de kan helt sikkert hjælpe dig. Spørg evt. i deres online support.

Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:28
Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 14:39
Tak for alle svarene!
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 13:01
Kan man gøre ''det modsatte'': Jeg har ingen kabelTV/antenne/parabol, og vil gerne se TV - og fortsat på mit TV-apparat.....
Kan man på en eller anden måde se TV via sin bredbåndsforbindelse på et almindeligt TV? Eller skal man investere i en multimediabox og en ''løs'' fladskærm?? Og kan man så se det i god kvalitet - DR.dk/TV er rimeligt godt på min pc''er, men jeg tvivler på det bli''r rigtig godt på en ''stor'' 28" eller 32" skærm??!

Martin
Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 19:39
Dato: 26-05-2007 13:00:50 Forfatter: Martin M
Kan man gøre ''det modsatte'': Jeg har ingen kabelTV/antenne/parabol, og vil gerne se TV - og fortsat på mit TV-apparat.....
Kan man på en eller anden måde se TV via sin bredbåndsforbindelse på et almindeligt TV? Eller skal man investere i en multimediabox og en ''løs'' fladskærm?? Og kan man så se det i god kvalitet - DR.dk/TV er rimeligt godt på min pc''er, men jeg tvivler på det bli''r rigtig godt på en ''stor'' 28'' eller 32'' skærm??!

Prøv at kig på TDC TV via bredbåndsforbindelsen.

Mvh. Joachim

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 10:07
@Joachim:

Jo, det var lige præcis sådan noget jeg tænkte på....men det er godt nok dyyyyrt  ... og så skal man ha'' TDC bredbånd oveni (jeg bruger FULLRATE, der vel koster langt under det halve incl. telefoni)...

Nå, teknikker er der altså, så jeg vil vente på at der kommer en anden udbyder der leverer det gratis i vores lokalområde (DR1, DR2,  TV2, SVT etc...burde jo kunne leveres gratis )

Martin
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)