Hej iværksættere, Til opgaver med start hurtigst muligt, søger jeg 2 freelance projektleder med IT erfaring en til en kort opgave på ca. 1md og en til en længevarende på ca 12mdr. interesseret? så send mig en pm i en fart ![]() Mvh Lars B. Consulters |
Freelance - er det noget for dig...
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
![]() |
Tænk hvis man blev betalt for at se og bedømme reklamer? Se Eovendo.com
|
Først, tak for mange rigtig gode PM´er Og så for at svare på de ovenstående posts. Forventninger - projektledelseserfaring fra IT branchen, helst fra 3 år og op Certificering et + men ikke et krav. Årsagen til at dette ikke kom med i det oprindelige indlæg er at der udover disse 2 job, løbende kommer opgaver og jeg er derfor også meget interesseret i at høre fra alle der kunne tænkes at blive tilmeldt vore cv database til fremtidige jobs. Stillingsopslag - Jo, men som nævnt ovenfor, var det faktisk tænkt ligeså meget som en "teaser", til de andre opgaver vi får ind. Så de konkrete stilllingsopslag sender i disse tilfælde efter screening af kandidater. Og til dig MC, jeg har sendt dig en PM. Men, men , men Send mig meget gerne en PM for ydeligere dialog. Mvh Lars B. Consulters |
|
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)