Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere besøgende på mest favorable måde

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Står i den situation at jeg er indehaver af en online-portal (tøj), hvor abonnenter betaler et abonnement for at få solgt deres produkter igennem vores side. For at give abonnenterne de mest favorable forhold, søger jeg selvfølgelig efter en måde at tiltrække flere besøgende på siden. Er kørt lidt fast hvad angår markedsføring - og har derfor brug for jeres hjælp!

- Hvordan tiltrækker jeg efter jeres mening flest mulige besøgende på den mest økonomisk favorable måde?

- Søger efter nogen der kan fortælle om nogle markedsføringsformer, der har givet god bonus.

På forhånd mange tak.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

- Det er lidt svært at rådgive dig, når du hverken fortæller hvad du gør af markedsføring lige nu eller evt. laver et link til din portal.

Men,

Personligt bruger jeg mest AdWords (Pay Per Click) og Partner Ads (Pay Per Action).

I min optik burde de fleste forretninger kunne få glæde af Adwords, jeg kender ikke til nogen, som ikke har en god ROI på deres udgifter hertil. - se adwords.google.com

Det er der mange herinde der kan hjælpe med.

Jeg er også stor tilhænger af at betale for traffik udelukkende hvis der sker et salg, eller en anden "action". på din hjemmeside. Partner Ads er nok mit foretrukkende miljø til dette, du kan oprette dig som annoncør her:
https://www.partner-ads.com/dk/addadvertiser.php

God dag:) 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)