Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg som webshop-ejer sende gratis kondomer til mine kunder?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Aminoer,

Jeg har en lille internetbutik, hvor jeg sælger slips samt butterflies, og dette går rigtig godt. Jeg får positiv respons fra mine kunder, hvilket jeg selvfølgelig er rigtig glad for Smile

Jeg kunne dog godt tænke mig at tilbyde lidt ekstra god service i håb om, at kunderne derved vil huske min forretning næste gang de mangler et slips, og jeg har derfor overvejet at få lavet nogle kondomer med mit logo på, hvor der så sendes et par gratis kondomer med til hver kunde.

Dog er min primære målgruppe ret unge mænd i alderen 15 til 20 år, og jeg spekulerer derfor på, hvordan disse unge mænd ville reagere på at få et gratis kondom med. Her tænker jeg især på de helt unge, der måske kun er 13-15 år gamle - ikke at jeg tror, at de selv ville brokke sig over at få et par gratis kondomer, men jeg tænker, at det måske godt kunne forarge nogle forældre.

Hvad er jeres holdning til dette? Går jeg over stregen ved at sende kondomer til unge i den alder uden de forhånd ved noget om det? Eller mener I godt, at jeg kan tillade mig dette?

Jeg ser frem til at høre jeres synspunkter!

Med venlig hilsen,
Alexander 

Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Personligt ville jeg ikke have noget imod det, men jeg tænker at hvis min bror på 12 fik en, ville han nok få et chock. Dog tror jeg ikke at mine forældre ville sige noget til det.

Tilgengæld, så ville det printe din shop som ekstra god ind på hjernen. Den ville virkelig stå ud fra mængden!

Jeg er 16 år.
Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv tænkt på at gøre det samme, men er gået fra af sende dem med på bestillinger da det i mit tilfælde er lidt malplaceret, men i dit tilfælde synes jeg fint du kan gøre det. Når folk køber dine vare beregnet til "fest og byen" er gummidutter en fin ide som en give away synes jeg.

Men jeg overvejer stadig at dele dem ud som reklame så må jeg hurtigt afbryde og spørge hvor du får dem fra og hvad de koster?

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det vel langt fra alle der bestiller et slips som skal på disko?

Det er sgu lidt akavet i min bog at Lille Lars får kadonger med til det slips han skal have på til sin lillesøster konfirmation :-)

Men om det skal holde dig tilbage ved jeg ikke.

Tilmeldt 15. Jan 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne det ikke være en ide at gøre sådan at man selv skal putte dem i kurven, så hvis man ikke vil have dem med så kan man bare lade vær :)?

Og ellers er det ret god reklame, og noget der sikkert vil huskes ;)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at vende den om... Hvor stor er brandingen via kondomer? Det er vel de færreste, som sidder og studere evt reklamer på sådan et pakke...

Jeg er sikker på, at du kan finde langt bedre alternativer, så som tyggegummi eller andet...

Og hvis du vælger at sende nogle gratis med, så lav det evt sådan, at dine kunder kan fravælge dem i ordren. Eller endnu bedre, at kunden aktivt skal tilvælge dit gratis reklameprodukt, da det vil skabe endnu mere opmærksomhed omkring det...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan vel bare lave en checkboks ved køb, der er tydeligt markeret, hvor man blot skal trykke for at få dem med.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjaaah. Som 13 årig kan jeg da huske at kondomet lå i min tegnebog i... ja langtid dengang ,-(((

Og mon ikke de liger siger det til vennerne hvis der dumper et kondom med i pakken! Det er jeg sikker på, men om det er garant for mersalg eller nye kunder skal jeg ikke kunne sige...

Jeg synes derimod initiativet er godt!

Jeg sender ALTID en smagsprøve med, enten i form af barer, protein eller helt tredje. 

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tusind tak for feedback til jer alle!

Asbjørn: God pointe. Og ja - selvom et kondom nok ikke er lige anvendeligt for alle mine kunder, så vil det da i hvert fald øge chancen for, at man husker købet og derved måske vender tilbage på et senere tidspunkt.

RGN: Det er jeg meget enig i, og jeg tror også, at det ville være en fin give-away. Jeg har endnu ikke leverandøren på plads, men man kan da vist f.eks. bestille herinde: http://www.kondomreklame.dk/.

Martin: Du har fuldstændig ret i, at det bestemt ikke er alle, der skal bruge deres slips til fest og farver, men spørgsmålet er blot, om de fleste ikke ville blive glad for et gratis kondom alligevel - uanset hvad slipset så skal bruges til.

Brusen: Jo, en sådan løsning kunne man sikkert godt lave, men jeg synes bare, at det er at gøre lidt for meget ud af det, hvis man selv skal til at vælge kondomet til og fra. Desuden skal det jo også helst være en lille overraskelse, hvilket det ikke er, hvis kunden selv tilvælger det på forhånd.

Fashion-Seller: Vi er helt enige i, at det ikke har særlig meget brandingværdi, at mit logo finder på kondomerne - men til gengæld tror jeg, at man som webshop vil gøre et større indtryk på kunden, når de får en sådan gratis gave med, hvilket så i bedste fald vil kunne resultere i, at de husker min webshop og måske fortæller et par venner om den. Man kunne også sagtens vedlægge et par tyggegummi eller lignende ja, men jeg synes blot, at dette er enormt kedeligt, og det findes der allerede så mange andre danske webshops, der gør, hvorfor man ikke rigtig ville skabe noget særligt indtryk.

Christian Bundgaard: Som jeg også har skrevet til Brusen, så ønsker jeg ikke at gøre så meget ud af, og jeg vil også helst have, at det skal være en overraskelse.

Richard: Enig. Jeg ved heller ikke, hvorvidt det får de unge til at fortælle videre om webshoppen, men omvendt er kondomer jo ganske billige, så det er heller ikke mere end et par enkelte ekstra ordrer, som det alt i alt skal resultere i før, at pengene er tjent. Men det lyder da fedt med dine smagsprøver! Kan du mærke om det giver noget?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Skriv logoet med jordbærsmag på selve kondomet, så pigen husker hvor julegaven skal købes Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)