Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webshop system?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej RGN.

Vi tilbyder dig en Presta shop til blot 3.900.- EN GANG FOR ALLE

Vi laver i samarbejde med dig et UNIKT design og vi kan lave det præcist som du vil og ikke blot bruge nogle byggeklodser som vi flytter lidt rundt på - ÆGTE front- & backend programmering

Ingen ekstra service fee efter du har fået din shop

Ingen binding af hosting, ingen ekstra regning mår du ringer og spørger om råd, skal ændre lidt i design osv

Dansk kontakt person & service, Asiatisk pris

Gratis oplæring i systemmet (som du lærer på halv time)

Vi har super referencer bl.a herinde fra Amino

Vi svare vore mail så prompte at folk aldrig tror vi sover

Oplev en ny form for service, oplev en shop der spiller, oplev glæden ved ikke stå alene

Velkommen til

Mvh

HH

PS - Er at træffe på bl.a Skype - vi ringer gerne op og betaler opkaldet...... Hmm

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:19

Det var et tilbud vi kan forstå her i Jylland ;)

Har du nogle referencer jeg kan lure lidt på?

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 10:26

Hej igen.

Vores pris er også 6000 kr men kører med et tilbud til amino'er på 3000 kr. Dvs 50% rabat ;-)

Dvs engangsudgift på 3000 og så kun 299 pr måned fremefter. (+ hvis du skal have specialintegrationer som fx e-conomic, navision osv)

Skriv eller bestil en demo og send evt de tanker/ billeder du har til en webshop på mof@ewebsystems.dk

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:48

der er open source cms systemer prestashop , magento , med mere alle er meget gode , jeg har dog selv valgt prestashop personligt grunden er jeg synes det er det lettest valg og jeg er ikke afhængig af en abonnent løsning man kan flytte hvor som helst hen , du kan have det på en underside på egen hjemmeside fordelene hos mig er klart største ved valgt denne løsning med de frie open source cms systemer 

der er flere sider der har massevis temaer tjek her der er over 3000 temaer det burde være nok at vælge imellem

find en webmaster opret en opgave på amino.dk freelancer http://www.amino.dk/freelancer/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:04

Jeg smider lige et par referencer over til dig....

Mvh

HH

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)