Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webshop system?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have brygget en webshop og troede faktisk at jeg havde en til det, men han har så vist sig ikke at være helt så stabil som jeg forventede.

Jeg har selv sat mig "nogenlunde" ind i det, i og med at jeg selv skal administrere det, men planen er at få en til at samle alle klodserne og lave et nyt layout.

Men mit problem består i alle de forskellige templates jeg har kigget på som jeg regnede med ligesom skulle danne udgangspunktet. Ud over jeg synes at de alle sammen minder utrolig meget om hinanden kan jeg simpelthen ikke finde et "ganske almindeligt" layout som min shop skal have - topframe med logo, produktmenu i venstre side, produktvisning til højre/i hovedvinduet, kurven et sted øverst til venstre! (i grove træk). De fleste templates er alt for fancy med "smarte" opbygninger, og jeg vil bare køre det helt simpelt!

Nu har jeg jo luret at Amino her er et skide godt sted til at finde folk til den slags, så min plan er at finde et template med den rigtige "indretning" jeg så kan fremlægge og sige: Sådan skal det være, de og de funktioner, med et nyt design, stik mig et tilbud!

Hvor finder jeg sådan et template henne? Jeg har nok set 1000 templates til forskellige platforme igennem nu :/

Jeg takker mange gange på forhånd og håber en har et guldkorn de vil dele!

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 05:59

God-altfortidlig-morgen Indifferent

Jeg har på fornemmelsen at vores hostedshop system kan det som du forespørger. Et plus er dog at du selv kan bestemme strukturopbygningen så du kan bestmme om produktmenuen skal være i højre eller venstre side og over/under fx login, indkøbskurv osv. Det er ikke fancy, men meget smart :-)

Du kan se +30 templates igennem i vores hostedshop, så hvis du bestiller en gratis 30 dages demo, så kan du rode lige så meget du vil med det og så gøre den online når du er færdig - uden at skulle starte forfra.

Du kan se mere på http://ewebsystems.dk/komplet-funktionsliste/ hvad der hører med til vores 3 pakker.

Bestil en gratis demo her: http://ewebsystems.dk/produkter/10-gratis-demo/81-shop---gratis-demo/ så kan du komme igang med at lege idag :-)

Skriv en PM eller på mof@ewebsystems.dk hvis du har yderligere spørgsmål, så hjælper jeg gerne.

Rigtig god dag

Morten

ewebsystems.dk

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 07:50

Hej RGN

Ja, der ligger faktisk en hel del i det at få sig en webshop. Hvis du beslutter dig for at få dig et CMS-system for at lette dit administrative arbejde, kan du få din webshop til 399,-/mdr. her hos Danhost, inkl. hosting og uden bindingsperiode. 

• Gratis indbygget SEO-funktion
  • Gratis betalingsmoduler til alle betalingskort
  • Gratis nyhedsbrevsmodul
  • Gratis opsætning til Facebook
  • Store designmuligheder
  • Let ordrehåndtering
  • Integration med PostDanmarks WebPack
  • ... og meget mere ...
Du må meget gerne læse mere om dine muligheder på vores hjemmeside danhost.dk/webshop og du kan prøve vores gratis demo, så du selv kan opleve den store brugervenlighed der følger med CMS-systemet, hvilket vi har fået meget ros for!
Men ellers må du have held og lykke med dit projekt Skype-Smile
Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 08:20

Hej igen RGN

Lidt om vores shop
Vi har en knaldgod shop som hele tiden bliver videreudviklet, nye integrationer, nye sikkerhedsforanstaltninger, mobiltemplates osv.

Det hedder hosted shop, og som navnet siger så er det en shop som ligger på vores server og vores system som du bruger. Fordelen er at når én ting bliver udviklet så får alle kunder glæde af det da det automatisk bliver tilføjet din shop.

Denne løsning er en rigtig god ide, hvis man ikke kender så meget til servere, installation af webshop og alt det tekniske, for det tager vi os af. Du skal bare logge ind og gå igang.

Nå, men vores shop kan du starte op for 0 kr.

Så er det bare hvor mange features (tillægsfunktioner/integrationer) du vil have med i shoppen, og der har vi 3 pakker: Basic, Standard eller Pro.
Basic er en fuld køreklar shop og med mange spændende muligheder.
Standard har lidt flere muligheder med flere integrationer og features. Dette er vores mest solgte.
Pro siger sig selv, der får du hele pakken og kan sagtens slå de systemer du kan købe for 80-100.000 kr. Her betaler du stadig kun for hvert måned og ikke et opstarts beløb.

Hvis du kan lidt med kodning osv så er det også lige noget for dig at vores frotend er åben hvis du få lyst til at lave et helt vanvittigt design som ingen har set før  Samtidig er css åben og du kan edit i header osv.

Vi hjælper dig selvfølgelig med support hvis du støder ind i problemer, men vi kan også sætte shoppen op som du vil have den men ellers er der ingen yderligere omkostninger end 0 kr og prisen for den pakke du vælger (fx basic for 299kr/md) hvis du selv kan gøre arbejdet. Du kan altid opgradere hvis du starter med baisc, og senere vil have standarden.

Betalingsløsning er også muligt, paypal, kontooverførsel, fatura er gratis men ellers koster det 109 kr pr måned for vores betalingsgateway så du kan modtage Visa, dankort, masters osv - læs mere om dette på vores hjemmeside og vær opmærksom på at du skal have en indløsningsaftale hos PBS/nets.

Men se lige på

http://www.ewebsystems.dk/webshop og
http://ewebsystems.dk/komplet-funktionsliste/

Så kan du blive meget mere klog på det hele og se hvad de enkelte pakker indeholder og hvad du har brug for.

Opstart for shop: 0 kr
Pr. måned: 299 kr (basic)
Betalingsgateway (hvis ønsket): 109 kr

Vi afregner kvartalsvis, hvor mange andre kræver pr. halvår eller hel år og allerede 1 år ad gangen ved start :-)

De bedste hilsner og go dag

Morten Fröhlich
eWebsystems.dk

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Tilmeldt 10. Apr 12
Skrevet kl. 08:25

Kan man få sådan en abonnementsordning som i tilbyder med et speciellavet design? Og hvad vil prisen i så fald være? I forhold til vores budget vil det måske i starten være en fin løsning med et abonnement da vi så på den måde umiddelbart kan bruge mere på varelageret, men bob bob..

At vi skal have et speciellavet design/layout (ved ikke hvad det korrekte ord er for farver/udseende?) er ret essentielt da vi allerede har en ret konkret ide om hvordan det skal se ud. Det skal også fungere som et gennemgående tema på vores "brand" og skal videreføres på visitkort, flyers og evt t-shirts osv. så der kan vi ikke rigtig rokkes.

Men så længe det kommer til at se ud og fungere med de funktioner som vi ønsker er det muligt vi kunne overveje en abonnementsordning

Tilmeldt 10. Apr 12
Skrevet kl. 08:27

Der kom lige et svar mere i mellemtiden fra Morten, mit foregående spørgsmål går også til dig, så vil jeg i mellemtiden lige kigge på din løsning også :)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 09:23

RGN:
Kan man få sådan en abonnementsordning som i tilbyder med et speciellavet design? Og hvad vil prisen i så fald være? I forhold til vores budget vil det måske i starten være en fin løsning med et abonnement da vi så på den måde umiddelbart kan bruge mere på varelageret, men bob bob..

Ja, vi designer det ønskede design til dig og sætter det direkte ind i dette CMS-system til 399,-/mdr. Abonnementsprisen vil stadig være 399,- og selve designet koster fra 6.000,- som selvfølgelig afhænger af, hvor lidt eller hvor meget tid, der skal bruges til det. Så prisen er overkommelig, hvor du altså bliver sikret det design, der skal gå igen i al din kommunikation.

Men ja, du opnår et utrolig let administrationssystem, så det bliver stort set en leg for dig at oprette og fylde produkterne ind.

Du kan klikke ind her og læse nærmere samt bestille en demo, så du kan opleve, hvor brugervenligt systemet faktisk er.

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost 

Tilmeldt 10. Apr 12
Skrevet kl. 09:41

Nu har jeg undersøgt en del priser og i betragtning af at mange tilbyder komplette shops til 3.000-5.000 kr (og mine "simple" ønsker taget i betragtning) er 6.000 kr bare for designet alt alt for dyrt.

Jeg takker for tilbuddet, men det er for dyrt til vi kan/vil være med der :)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 10:06

Du kan jo også få din webshop til 500,- som er vores Basis, der faktisk indeholder rigtig store designmuligheder, så her har du mulighed for at tilpasse den selv efter egne ønsker, hvor der i stedet er faste rammer for bl.a. bredden - hvis ikke du selv gider bruge tiden på at tilpasse denne shop med ønskede farver, bannere m.m. så kan vi gøre det for dig for omkring de 1.500,-

Har du en mail, så kan jeg sende dig et par eksempler på designmulighederne af denne shop?

Skriv evt. en mail til mig: kks@danhost.dk

Med venlig hilsen 
Kathrine Svendsen,
Danhost 

Tilmeldt 10. Apr 12
Skrevet kl. 10:13

Jo jo men det er jo 500,- i måneden, det er måske 300,- mere end hosting og betalingsmodul koster hvis jeg køber en færdig shop, altså 3600,- om året så allerede efter 12 måneder vil det være lige så billigt at få den lavet som komplet løsning.

Men jeg vil meget gerne se på hvad i har at byde på så du må gerne kontakte mig på min mail flyhigh-69@hotmail.com

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)