Jeg skal have brygget en webshop og troede faktisk at jeg havde en til det, men han har så vist sig ikke at være helt så stabil som jeg forventede. Jeg har selv sat mig "nogenlunde" ind i det, i og med at jeg selv skal administrere det, men planen er at få en til at samle alle klodserne og lave et nyt layout. Men mit problem består i alle de forskellige templates jeg har kigget på som jeg regnede med ligesom skulle danne udgangspunktet. Ud over jeg synes at de alle sammen minder utrolig meget om hinanden kan jeg simpelthen ikke finde et "ganske almindeligt" layout som min shop skal have - topframe med logo, produktmenu i venstre side, produktvisning til højre/i hovedvinduet, kurven et sted øverst til venstre! (i grove træk). De fleste templates er alt for fancy med "smarte" opbygninger, og jeg vil bare køre det helt simpelt! Nu har jeg jo luret at Amino her er et skide godt sted til at finde folk til den slags, så min plan er at finde et template med den rigtige "indretning" jeg så kan fremlægge og sige: Sådan skal det være, de og de funktioner, med et nyt design, stik mig et tilbud! Hvor finder jeg sådan et template henne? Jeg har nok set 1000 templates til forskellige platforme igennem nu :/ Jeg takker mange gange på forhånd og håber en har et guldkorn de vil dele! |
God-altfortidlig-morgen
Jeg har på fornemmelsen at vores hostedshop system kan det som du forespørger. Et plus er dog at du selv kan bestemme strukturopbygningen så du kan bestmme om produktmenuen skal være i højre eller venstre side og over/under fx login, indkøbskurv osv. Det er ikke fancy, men meget smart :-)
Du kan se +30 templates igennem i vores hostedshop, så hvis du bestiller en gratis 30 dages demo, så kan du rode lige så meget du vil med det og så gøre den online når du er færdig - uden at skulle starte forfra.
Du kan se mere på http://ewebsystems.dk/komplet-funktionsliste/ hvad der hører med til vores 3 pakker.
Bestil en gratis demo her: http://ewebsystems.dk/produkter/10-gratis-demo/81-shop---gratis-demo/ så kan du komme igang med at lege idag :-)
Skriv en PM eller på mof@ewebsystems.dk hvis du har yderligere spørgsmål, så hjælper jeg gerne.
Rigtig god dag
Morten
ewebsystems.dk