Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brittisk firma med samme navn som mit.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Fra  Silversnail Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er ret irriteret over at have fundet ud af at en Britte har et firma med samme navn som mit. Jeg har fået et meget stærkt bånd til det navn jeg har valgt fordi jeg har brugt det siden jeg var mindre. Jeg føler mig truet af dem pga at jeg er studerende og ikke har super meget erfaring. Så jeg er bange for  at  deres firma skal vokse sig stort og derfor have mere "ret" til navnet. Det drejer sig om http.//www.silversnail.dk og http://www.silversnail.co.uk/. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre jeg fortryder lidt at jeg ikke er kommet i gang med at gøre noget hurtigere. Nogen der har nogen råd omkring/erfaring med det?

Med venlig hilsen Chris Nikolajsen

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Fra  diCEPT ApS Skrevet kl. 01:28

Hmmm... hvis du føler dig truet af .co.uk-versionen, hvad med .com-versionen? Føler du dig ikke truet af dem?

Kan det skyldes at .com-versionen blev registreret 5 år før du registrerede din .dk-version, at du ikke føler dig truet?

For du må da ha' set at .com-versionen var optaget dengang du selv registrerede .dk-versionen?

Hvis du føler dig truet af .co.uk-versionen og ønsker at gøre "noget" ved det, så accepterer du vel også samtidig at .com-versionen også har ret til at føle sig truet og har ret til at gøre "noget" ved .dk og .co.uk-versionerne? eller hvad?

Du må gerne forklare sløve knallerter som mig, hvorfor og hvordan du kan føle så stærkt bånd til det navn, og være blind for at andre kan have de samme følelser som dig.