Et hurtigt spørgsmål - med et hurtig svar.. Håber jeg...
Magento...
Jeg har lovet en kunde en rabat. Kunden har købt en vare til fuld pris og betalt fuld pris for den. Jeg har så hævet det aftalte beløb, som er mindre end det fakturaen siger.. Nu kommer mit problem.. Hvordan retter jeg i fakturaen, så jeg kan rette beløbet? Såvidt jeg kan se har jeg kun mulighed for at rette i antal af varer, og det hjælper mig ikke lige her...
Tak for jeres svar.. Og det har ingen betydning at jeg har hævet pengene? Det er kun regnskabsmæssigt jeg tænker det er et problem
Med risiko for at det er helt ny tråd, så tror jeg ikke helt jeg forstår, at DU har hævet pengene. Det er vel kunden der har betalt pengene ind som betaling af fakturaen minus den aftalte rabat?
Det har ingen betydning regnskabsmæssigt. Hvis du mener om det har betydning at DU har hævet pengene fra firmaet, er det jo en anden problemstilling, som heller ikke udgør et problem i forhold til faktura og kreditnota, men som jo så heller ikke påvirker firmaets regnskab, men er via mellem regning og status
Tak endnu engang.. Måske jeg er træt.. Måske jeg bare er blind... Men hvordan opretter jeg den kreditnota? Kan ikke finde en knap... Sorry hvis jeg bare er helt blind...