Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop: Forsendelse mm.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Mar 12
Indlæg ialt: 89
Fra  S Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er. Jeg er igang med at starte en webshop op. Men jeg er helt ''Lost'' inden for forsendelse og fragt området. Jeg har styr på emballage og det hele. Men hva' med de hersens ''Pakke Labels'' ? Kan/Må man lave dem selv? Eller skal man have dem fra Post Danmark. Kan man få noget udstyr, eller programmer til labels? Er i hele taget lost. Er der nogle der kan hjælpe med alle de praktiske ting omkring Forsendelse&fragt? :)

Håber på hjælp 

//Frederik 

Laver logo'er, websites, banner mm. til billige penge. Send mig en PM eller en mail på fs50244@gmail.com

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 21:22
Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Mar 12
Fra  S Skrevet kl. 21:24

Er det en speciel slags printer man skal anskaffe sig, eller er det bare noget slags papir? :)

//Frederik

Laver logo'er, websites, banner mm. til billige penge. Send mig en PM eller en mail på fs50244@gmail.com

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 21:29

Nej, alle laser printer og blæk sprøjter kan anvendes og noget A4 papir. Du skal dog også bruge nogle plastik lommer som du kan købe igennem postdanmark når du er webpack kunde (du kan også finde nogle billigere hos andre leverandøre). Eller du kan købe specielt papir med klister på bagsiden. 

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 21:30
Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 21:34

Det er en ganske almindelig printer.

Hvis du printer på almindeligt A4 skal du folde det til A5 og putte i en følgeseddel lomme.

Alternativt kan du købe A4 ark med 2 A5 etiketter på hver fra Tapetrykkeriet.dk - det passer perfekt med webpack. Så er det lige til at klistre på.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 21:38
Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Mar 12
Fra  S Skrevet kl. 22:01

Mange tak for svar begge to. Det har hjulpet mig! :)

//Frederik

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 22:23

Man kan jo også sende som maxibrev til pakker på op til 2 kilo. Der er ingen track and trace, eller forsikring, men det er meget billigere og fragtprisen for kunden kan sættes væsentlig ned. PD smider sjældent pakker væk efter min erfaring.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Mar 12
Fra  S Skrevet kl. 22:28

Jeg bliver bare nød til at have track&trace, og forsikring på dem :)

//Frederik

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)