Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan vil I markedsføre en ny hjemmeside/service?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi sidder i en situation, hvor vi har lanceret en ny service: Bobeo.dk

Siden er en kopi af Pinterest.com.. bare på Dansk.

Jeg har spammet Amino, de sidste par uger med indlæg om denne side. Men der er ikke kommet det boom af nye bruger som vi gerne ville se. :)

Den første dag fik vi 20 nye medlemmer.. og siden har vi kun fået 5. :/

Jeg er måske bare interesseret i hvordan, i f.eks. har fået jeres websites, frem i rampelyset?

Almindelig linkbuilding på artikelkataloger ol. syns jeg ikke passer til websitet.

Vi har pt. skrevet indlæg på:

Facebook, Amino og K-forum

Har i nogle bedre/Andre ideer?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:31

Hvis i tjener noget på siden kunne i eventuelt bruge Facebook eller Adwords annoncering?
Derudover skader det jo aldring at tilmelde sig lidt Linkkataloger, og artikeldatabaser.

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 21:12

Måske er problemet også, at man ikke aner hvad siden går ud på, hvis man bare klikker sig ind på den.

Tror den bedste måde at du får besøgende på, er at få lavet en pressemeddelse og sendt den ud til en række større nyhedssites og håbe på, at de synes ideen virker spændende og vil lave en nyhed omkring siden.

Har hørt flere bruge http://www.presswire.dk/ til at få spredt deres budskab ud, det koster nogle kr. men måske er det investeringen værd.

Facebook er selvfølgelig også en fin mulighed, da jeres side også er et "socialt koncept" , dog ville ikke bruge penge på adwords i jeres tilfælde, da konceptet er forholdsvis nyt, og derfor vil ingen i Danmark søge efter det.

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 21:19

Hej Daniel

Fin side, men det er tydeligt at se det er en kopi af Pinterest. Der skal være noget som gør siden unik tror jeg, før de tænker at de skal bruge din side frem for Pinterest (af dem som kender den, naturligvis), og her er dansk sprog nok ikke lige nok til at fange dem. :-)

Held og lykke med siden. Jeg plejer at bruge de sociale medier meget til markedsføringen af min side, og hvis det lykkes så får jeg også folk til at skrive blogindlæg om den (eller skriver et udkast til dem), og evt. bruger artikelkataloger. Har endnu ikke brugt penge på markedsføringen af nogle af mine sider. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 21:25

Hej Daniel. (Længe siden iøvrigt.. ;) )

Jeg går ud fra I har brugt følgende, til at få spredt budskabet:

- Facebook
- Twitter
- SEO samt forsøgt at ligge godt på relevante søgeord 

En ting som kan være en anden måde at kickstarte et nyt site på, er at oprette en helt masse forskellige brugere, og sørge for at dele ALT man falder over, med de mange forskellige brugere man har oprettet. Det vil måske være en måde at få folk til at bruge det mere aktivt, desto mere aktivitet der er på siden. Pt. er der jo ikke mange andre end dig selv som har delt nogle ting i eget navn - begynd at dele ting derinde under forskellige navne.

Ovenstående er iøvrigt en efterhånden meget brugt metode, når folk gerne vil have gang i et nyt forum, community, site, o.l.

Held og lykke med projektet! 

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 21:48

PS: En anden lille ting - hvorfor har i jeres URL's som de er nu? Brug da de første X-antal tegn i overskriften som url. :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:26

tjekke konkurrenters links ville jeg især gøre

skrive lidt mere på siden

satse løbende på pressemeddelelser

lig nyheder videoer på siden spred dem på youtube.com og social medier og lav en pressemeddelelse denne video er kommet

jeg ville debattere med mig selv og altså oprette bruger og de laver indlæg altså dig og du debattere derved mig dig selv så ser forummet aktiv ud og andre begynder rigtigt at debattere på forummet

lav en ekspert blog på siden og lige en masse viden på siden så siden bliver rigtigt interessant , man kan arbejde med en side i en evighed i at forbedre sin side man bliver aldrig færdig med denne side , for man kan altid gøre noget bedre der og der og dette gør jo til sidste vil siden være så ekstrem spændende at omtalen kommer af sig selv , det kræver dog hårdt arbejde , men det belønner sig i sidste ende

ekstra tips måske er der andre her du synes der er brugbare http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 12:34

Hej Aminoer,

Tak for svarene.

Isære presswire.dk syns jeg er meget interessant.. Jeg har lavet 2 pressemeddelser nu, og de er også godkendt! Men jeg lavede dem "gratis". Så ved ikke om det giver så meget. Syns bare det er dyrt for en pressemeddelelse = 450 kr. (Men det vil jeg prøve inden jeg køber abonnement). Så tak for den jensemanden.

Simon > ja det er længe siden :)

Falske bruger? Well, det har jeg selvfølgelig set før, bla. til Communitybuilder(Joomla komponent) findes der faktisk en "fake user generator".. jeg tror bare ikke det er den vej vi vil gå. Da det er bruger genereret indhold.

URLs er krypterede, sådan man ikke kan se hvad der står, sådan sikkerheden ikke kompromiteres (Siger min programmør, kan være han bilder mig noget ind, fordi han er for doven til at lave SEO urls :) Hehe...)

Michael > Jeg syns det var en god ide med at checke konkurrenternes links. Vi må have fundet ud af hvem der linker til Pinterest.

Der er ikke noget forum, hvor man kan debattere. Det er udelukkende "del indhold" og like. Sådan man kan se hvad andre brugere har liket.  Måske vi skal have udviddet med "kommentare" sådan man reelt kan skabe debat på siden.

Lige nu fungere bobeo blot som et LINK katalog.. hvor virksomheder, selvstændige og blogger kan dele deres indhold..

Håbet er blot at "webshop" ejere, vil dele deres 10, 20, 30 bedste produkter.. sådan når man går ind under "herre mode".. får en masse "hotte" produkter inden for herre mode.. Det kunne være cool.. for så ville de fleste kunne se ideen, med at bruge bobeo.. fordi de kunne få et samlet overblik over de fedeste produkter inden for en kategori. (På baggrund af likes fra andre brugere).

Vh Daniel

Fra Haslev
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 22
Fra  Drengeting.dk Skrevet kl. 21:28

Hej Daniel

Nu har du ihvertilfald lige fået en bruger mere :-) Jeg har lige oprettet mig og smidt et par links på, og jeg skal nok også nævne det i mit netværk. Det kan jo godt tage lidt tid at komme ud over rampen, men hvis vi hjælper hinanden og bruger vores netværk, så spreder ringene sig alligevel.

Jeg synes ihvertilfald det er rart med en danskbaseret version af Pinterest. For en netbutik som min som udelukkende går efter det danske marked er der langt mere idé i en dansk baseret version.

God vind med projektet!  - Håber du også har lyst til at kigge forbi min butik www.drengeting.dk ;-)

Hilsen

Heidi/ Drengeting.dk

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 23:35

Hej Heidi,

Ja hvis vi hjælper hinanden, kommer vi langt :)

Er det en Dandomain webshop du har? Den er nu meget fin, passer godt til målgruppen. Dog lidt "ufin" i kanterne, grafisk..Du skulle måske overveje grønne knapper til kurv og knapper :)

Fedt, du som webshop ejer kan se det fornuftige i www.Bobeo.dk Netop fordi du er præcist i den målgruppe vi, primært henvender os til.

Vil også lige sige det er nogle gode billeder du har brugt til at dele dit indhold på bobeo, det ser rigtig godt ud!

Vh Daniel

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)