Hej Aminoer,
Tak for svarene.
Isære presswire.dk syns jeg er meget interessant.. Jeg har lavet 2 pressemeddelser nu, og de er også godkendt! Men jeg lavede dem "gratis". Så ved ikke om det giver så meget. Syns bare det er dyrt for en pressemeddelelse = 450 kr. (Men det vil jeg prøve inden jeg køber abonnement). Så tak for den jensemanden.
Simon > ja det er længe siden :)
Falske bruger? Well, det har jeg selvfølgelig set før, bla. til Communitybuilder(Joomla komponent) findes der faktisk en "fake user generator".. jeg tror bare ikke det er den vej vi vil gå. Da det er bruger genereret indhold.
URLs er krypterede, sådan man ikke kan se hvad der står, sådan sikkerheden ikke kompromiteres (Siger min programmør, kan være han bilder mig noget ind, fordi han er for doven til at lave SEO urls :) Hehe...)
Michael > Jeg syns det var en god ide med at checke konkurrenternes links. Vi må have fundet ud af hvem der linker til Pinterest.
Der er ikke noget forum, hvor man kan debattere. Det er udelukkende "del indhold" og like. Sådan man kan se hvad andre brugere har liket. Måske vi skal have udviddet med "kommentare" sådan man reelt kan skabe debat på siden.
Lige nu fungere bobeo blot som et LINK katalog.. hvor virksomheder, selvstændige og blogger kan dele deres indhold..
Håbet er blot at "webshop" ejere, vil dele deres 10, 20, 30 bedste produkter.. sådan når man går ind under "herre mode".. får en masse "hotte" produkter inden for herre mode.. Det kunne være cool.. for så ville de fleste kunne se ideen, med at bruge bobeo.. fordi de kunne få et samlet overblik over de fedeste produkter inden for en kategori. (På baggrund af likes fra andre brugere).
Vh Daniel